Nasze waderki:
- 27 aktywne dorosłe,
- 2 szczeniaki,
- 0 duch,
- 4 Exie'xcie.
WADERY:
- 27 aktywne dorosłe,
- 2 szczeniaki,
- 0 duch,
- 4 Exie'xcie.
WADERY:
Imię: Shervana
Ksywka: Sher
Płeć: wadera
Wiek: 4 lata
Charakter: Na ogół miła, ale potrafi mieć swoje złe dni. Nigdy nie opuszcza jej humor, nawet jeśli ma się spotkać ze śmiercią, to będzie śmiać się jej prosto w twarz. Nie okłamuje też niczego, ani nikogo, jest szczera do bólu. Bardzo towarzyska i otwarta, chętnie zdobywa nowe znajomości. Czasami zachowuje się jak młody szczeniak. Do tego jest bardzo odważna i zwinna, czasem wydaje się, że ta jej odwaga jest zwykłą głupotą.
Żywioł: Ogień
Moce:
- tworzy portale z ognia,
- potrafi porozumiewać sie za pomocą telepatii, która pozwala jej poznać Twoje myśli,
- pobiera Energię z ziemii,
- zmienia kształt,
- potrafi przenieść kilka rzeczy z innego wymiaru do naszego,
- może poruszać przedmiotami za pomocą telekinezy,
- tworzy ogniste kule,
- zamiania się w Demona.
Partner: Emerged <3
Stanowisko: Samica Alpha
Historia: Uciekła od swojej rodzinnej Watahy Demonów. Od początku szkolili ją do zabijania, które na początku jej się podobało. Jednak potem, gdy zabili na jej oczach przyjaciela, a potem zjedli, każąc jej również go jeść - uciekła. Założyła własną watahę i teraz prześladują ją w snach i czasem gonią po terenach watahy, ale już coraz mniej...
Towarzysz: Kain
Inne zdjęcia: Inna postać, w którą zmienia się, by nikt jej nie poznał. Zwą ją wtedy Kashira, Jako Demon
Inne zdjęcia: Inna postać, w którą zmienia się, by nikt jej nie poznał. Zwą ją wtedy Kashira, Jako Demon
Właściciel: Safira00
~~~~~~
Imię: Dejla
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Charakter: miła, sympatyczna, romantyczna, towarzyska, odważna, zabawna, przyjacielska, pomocna, ambitna, inteligentna
Żywioł: Powietrze i Elektryczność
Moce:
- latanie,
- władanie piorunami,
- wywoływanie burzy i tornada,
- tworzenie fali ochronnej,
- umie oddychać pod wodą,
- panuje też nad wodą
Partner: Szuka…
Stanowisko: Opiekunka Szczeniąt
Historia: Wychowała się w tej watasze. Z początku, gdy się urodziła wydawało się, że nie odziedziczyła umiejętności latania. Jednak okazało się, że ma trzy bujne ogony, dzięki którym umie latać.
Właściciel: -króliczka-
~~~~~~
Imię: Ifus
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Miła, troskliwa, romantyczna, kochająca dzieci, wierna, ambitna, lojalna, czasem sarkastyczna
Żywioł: Powietrze
Moce:
- Jest odpowiedzialna za pogodę
- Jako że była duszgiem potrafi z nimi konwersować
- Czasem można ją spotkać w snach
Partner: Alex
Stanowisko: Opiekunka szczeniąt
Historia: Dużo się działo... Począwszy od bycia zwykłą waderą, a skończywszy na byciu duchem, no i potem znów byciu normalną waderą.
Właściciel: Conner // tymczasowo Safira00
~~~~~~
Imię: Ines
Płeć: wadera
Wiek: 2 lata
Charakter:
jest bardzo zmienna...czasem nieprzewidywalna, zaradna, sarkastyczna,
zabawna, złośliwa, ale również miła, kochana, przyjacielska,
opiekuńcza, dobroduszna, współczująca, szczera
Żywioł: woda
Moce :
- potrafi oddychać pod wodą
- kontrola nad wodą
- tworzenie portali z wody
- umie wyleczyć każdą ranę lub chorobę ( a jak to robi zostanie jej tajemnicą)
- potrafi łączyć się ze światem umarłych
- widzi istoty z zaświatów
- widzi istoty z zaświatów
Partner: Przeszła wiele więc nie będzie łatwo zdobyć jej serca
Stanowisko: Nauczycielka Szczeniąt
Imię: Nijalii
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Charakter: Nijali na początku znajomości jest bardzo nieśmiałą i płochliwa. Nie wie co powiedzieć więc często milczy. Jednak gdy już kogoś pozna staje się bardziej otwarta. Oprócz tego jest bardzo przyjazna, troskliwa, odważna i lojalna. Jednak niech to nikogo nie zwiedzie, bo ma ona też charakterek... Często chodzi ona swoimi drogami i nie cierpi, gdy ktoś próbuje ją zmienić. Jest wtedy dla takiej istoty dość wredna i agresywna...
Żywioł: Powietrze i Cień
Moce :
- latanie,
- czytanie z gwiazd,
- znikanie w cieniu,
- może zobaczyć jakieś sceny z przyszłości,
- może też zobaczyć jak ktoś zginął lub zginie,
- umie tworzyć kryształki przypominające śnieg jednak ciepłe. Jedyny problem jest taki, że nie do końca umie je kontrolować...
Partner: Ma problem w rozmowie z basiorami...
Stanowisko: Nocny Strażnik
Historia: Urodziła się jako szósty szczeniak w swojej rodzinie. Od dziecka miała niezwykłą moc i skrzydła. Rodzice bali się o nią i wysłali do kapłanów mieszkających w górach. Tam dorastała wilki próbowały jej pomóc, jednak nie mogły tego zrobić do końca... Dwa miesiące przed swoimi drugimi urodzinami odeszła bez słowa... I niedawno dotarła tutaj....
Właściciel: Annilla
~~~~~~
~~~~~~
Imię: Siemy (Sim)
Płeć: Wadera
Wiek: 3 Lata
Charakter: Sim lubi się śmiać. Jest ambitna i może dużo zrobić ale
często zwyczajnie jej się nie chce. Jest wstydliwa, ale kreatywna i
pełna nowych pomysłów. Wręcz uwielbia jeść. Nie znosi małych dzieci.
Kocha spać do późna.
Żywioł: Dusza
Moce:
- Jest telepatką
- Wykonuje niewiarygodnie długie skoki
- Tworzy iluzje
Partner: Nie no.. Nie ma. Ale jest otwarta na propozycje :3
Stanowisko: Wojowniczka (Żołnierz)
Historia: Sim ma bogatą historię. Zbyt długą na opowiadanie tutaj.
Właściciel: Autumn Depression.
~~~~~~
Imię: Neya
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Charakter: Neya jest miła i zabawna, kocha przygody, a nawet pakować w częste tarapaty. Spontaniczność to jej drugie imię, nie jest zbyt skłonna do daleko wybiegających w przyszłość planów, skąd w walce bierze się momentami przesadna impulsywność. Czasem woli zostać sama, w miejscach gdzie nikt jej nie będzie obserwował. A patrząc na moc jaką posiada, nie jest to nic nienaturalnego. Daje się we znaki również jej sarkastyczność, a momentami wrodzona wredota, ale wszystko to ukryte jest pod maską wiecznie radosnej Neyi...
Żywioł: Niebieskie płomienie
Moce: Włada Moca Zabójcy Demonów, czyli pojawiąjącymi się na ciele niebieskimi płomieniami, umie również wysysać moc z dowolnej żywej istoty, powodując jej nagłą śmierć. Rozmawia z duchami i innymi tego rodzaju stworzeniami.
Partner: nie ma.
Stanowisko: Wojownik
Historia: Długa i skomplikowana.
Właściciel: Patrycja6751
~~~~~~
~~~~~~
Imię: Irlandia
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Nieprzewidywalna. Lubi samotnie polować oraz badać nieznane tereny. Jest uparta jak osioł, albo jeszcze gorzej. Jednak wewnątrz tej skorupy czai się tęsknota i smutek, jednak maskuje to swoją skłonnością do awantur i wybuchowym charakterem. Przez różnorakie klątwy często jest zupełnie nieświadoma tego co robi albo mówi.
Żywioł: Samotność
Moce: Tworzenie talizmanów i amuletów, rzucanie uroków, obecność w ciałach innych podczas snu, niewidzialność, teleportacja, bycie w wielu miejscach naraz
Partner: Szuka, ale raczej nie znajdzie.
Stanowisko: Zwykły członek
Historia: Gdy była mała, czarnoksiężnik panował nad całą Doliną Wilków. Zabijał wszystkie silne szczeniaki oraz buntowników. Irlandia (wtedy jeszcze Annabeth) bardzo go zaciekawiła, więc zaczął się nią "bawić": głodził ją, mieszał jej w myślach, znęcał się nad nią, wykorzystywał jej siłę do granic wytrzymałości oraz robił dużo innych rzeczy, których normalny wilk by nie przeżył. Te 12 miesięcy katorgi odbiło się okropnie na jej życiu. Nie wiedziała kim jest ani jak żyć. Gdy włóczyła się po granicach Doliny, napotkała starą wilczycę, która - jak się okazało - była szamanką. Wyleczyła młodego wilka, nakładając na nią całą stertę amuletów stworzonych ze specjalnych piór. Jednak Irlandia nie znała swojego imienia, więc rozmyślała całymi nocami. Aż w końcu usłyszała, jak szamanka śpiewa "Wciąż kocham Cię jak Irlandię" i zrozumiała, że jej imię to Irlandia.
Partner: Szuka, chociaż raczej nie znajdzie.
Inne zdjęcia: 1
Właściciel: Glonojad
~~~~~~
Imię: Agony (Agonia...)
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Charakter: Wiecznie przygaszona, nie potrafi się cieszyć, wrogo nastawiona do całego świata. Agresywna. Nie cierpi patrzeć na radosne wilki. Ogólnie rzecz biorąc - bezlitosna wojowniczka. Czy ktokolwiek da radę ją odmienić?
Żywioł: Lód
Moce <max. 7>: Lodowy oddech, zamrażający wszystko wokół, moc tworzenia śniegu i lodu, przywoływanie platynowych szponów (tak, wiem, że przesadzam ośmiokrotnie powiększających jej siłę.
Partner: Gdy znajdzie się ktoś, kto ją całkowicie odmieni i zmieni jej charakter...
Stanowisko: Zwykły członek
Historia: Narodziła się w czasie otwartej wojny między Bractwem Krwawych Szponów i Obozem Błękitnej Krwi. Jej rodzina należała do tego drugiego, zdecydowanie spokojniejszego plemienia. Żyła w ciągłym strachu przed tym, co stanie się następnego dnia. Nie miała wówczas żadnych mocy, więc mogła liczyć tylko na swoich rodziców, dysponujących potężną mocą magiczną. Agony odnosiła wrażenie, że jej matka i ojciec są rozżaleni brakiem mocy u córki. Nie obdarzali waderki żadną miłością. Ale mimo to bronili jej. Był to ich obowiązek, dbać o swoje dziecko.
Agony nigdy nie zapomni swoich pierwszych świąt Bożego Narodzenia. Ojciec wyszedł wtedy z jaskinii by walczyć z wrogimi wilkami, a matka pilnowała córki. W okolicy jej domu było całkiem spokojnie...do czasu.
Przywódca wrogich wilków nagle wstąpił do jaskini, po czym siłą oderwał matkę od dziecka. Agony leżała na ziemi, mogąc tylko patrzeć jak Ravzon, podły tyran Bractwa Krwawych Szponów dosłownie rozrywa jej matkę na strzępy. Mogła tylko słuchać wrzasku duszy odchodzącej na tamten drugi świat, wydobywającego się z gardła jej rodzicielki. Słyszała trzask kości. Jej mama, ostatnia nadzieja, zmieniła się w krwawą masę pełną wystających kości. Ravzon kierował się teraz w stronę Agony.
Wadera przerażona już całą tą sytuacją nagle poczuła się jakoś...dziwnie. Jej futro, niegdyś czarne jak węgiel stało się nieprzenikalnie białe. Usłyszała szept, dochodzący znikąd, odbijający się od ścian jaskini.
"Zabiorę Cię stąd. Poczekaj na mnie."
Chwilę później nie wiadomo jakim sposobem znalazła się pod jaskinią Shervany, która przyjęła ją do swojej watahy.
Właściciel: martalong
~~~~~~
Imię: Kiiyuko
Ksywka: Kiiya , Yuko
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Kiiyuko to wesoła i towarzyska Wadera. Uwielbia leżeć i całymi dniami gapić się na piękne Basiory. Szczerze mówiąc to jest z niej uparta romantyczka. Brnie przez ogień aby ratować najbliższych. Gdy ustali jakiś cel , będzie do niego dążyć aż go wypełni. Jest też agresywna, bezlitosna,zabawna ,przyjacielska i lubiąca irytować wadera.
Żywioł: Muzyka
Moce:
Nuty - atak na wroga nutami
Disco - wywołanie muzyki bez sprzętu
Partner:Hmmm...nie.
Stanowisko: Szpieg
Historia: Urodziła się w lesie. Jej matka kochała tylko jej brata. Porzuciła ją. Kiiyuko , żądna zemsty zabiła matkę i uciekła przed siebie. Trafiła tutaj.
Inne zdjęcia: 1, 2 i 3
Właściciel: Smartphone
~~~~~~
Imię: Hēkatē
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata < nieśmiertelna >
Charakter: Hēkatē przed zmianą w pół robota, była milusią, normalną waderą. Kochającą przyrodę, wszystkich i wszystko. A teraz~? Jest waderą żądną mordu, krwi i śmierci wrogów. Tak, można się z nią przyjaźnić, lecz nie dziw się gdy rozmowy będą... Dziwne. Zmieniła się w psychopatkę. Podczas wojen, jest maszyną do zabijania
Żywioł: Krwi
Moce :
~ Iluzja - Ilzuja jak to iluzja. Niby nie przydatna, bo ręką przez chologram przejdzie i co? I wydane. Ale! Hēkatē może robić iluzje 3D i w dodatku taką, którą można dotknąć! No wyobraź sobie, pysk wilka przenika i przez brzuch i nagle bum, robi się żywy i przegryza ci serce... ~
~ Kontrola uczuć.
~ Zmiana ogona w piłę mechaniczną.
Partner: Brak, nie szuka
Stanowisko: Zabójczyni
Historia: Hēkatē jako dziecko, mieszkała w innej watasze. Kochała wszystkich i wszyscy kochali ją. Żyli jak jedna, wielka zgodna rodzina. Z wyjątkiem Greka. Zawsze chciał rządzić watahą i miał marzenie, aby pewnego dnia wszystkich wymordować i rozbudować watahę od nowa. I tak się stało... Zaczął mordować wszystkich i wszystko. Lecz Hēkatē nie. Ją zostawił. Torturował, nie dawał nic. Jedzenia, miejsca na spanie. Wadera postanowiła uciec. Biegła przed siebie uciekając przed wojskiem Greka. Biegła 2 lata i 6 miesięcy. W końcu się udało. Dobiegła do owej watahy. Lecz nie była już tą samą osobą. Bała się, że jej nie przyjmą. Najpierw, i tak wyglądała tak samo, ale później... Postanowiła, że się zmieni. I tak, powstała teraźniejsza Hēkatē.
Dodatkowo: Głos
Inne zdjęcia: Jako dziecko, Po dotarciu do Watahy, Wygląd ogona jako piła
Właściciel: Nickolinda
~~~~~~
Imię: Suzu Saigai / Eksperyment 27.03
Płeć: Wadera
Wiek: Suzu jest jedynie maszyną. Została zaprojektowana na wzór osobnika dorosłego, więc można przyjąć, że ma 3 lata.
Charakter: Suzu wykształciła takie cechy jak: opiekuńczość, uczciwość, lojalność, przyjazność, dzielność. Jest wiecznie szczęśliwa. Nie potrafi się smucić. Przynajmniej na razie nie ma ku temu powodów. Potrafi być bardzo groźna. Jeżeli ktokolwiek obudzi w jej mechanicznym mózgu czujnik, odpowiadający za agresję, to marnie skończy biorąc pod uwagę zdolności techniczne tego niezwykłego wilka. Ona jednak potrafi nie tylko atakować, cieszyć się i być poważna. Może również współczuć. Uważa wszystkich za równych sobie.
Żywioł: Technologia
Moce: Ponieważ Suzu jest robotem, ma "moce" typowe dla tego rodzaju maszyn. Mowa tu o laserze z oczu, niezimsko wyostrzonym słuchu i węchu, transformacji, biokinezy, którą zapewnia jej sztuczna inteligencja, skontruowana bardziej precyzyjnie niż jakakolwiek inna sztuczna inteligencja tego świata. Może również porazić prądem.
Partner: Nie ma. Suzu na razie nie wykształciła uczucia zwanego "miłością", ale jej precyzyjnie zbudowany mózg ciągle się rozwija i wciąż napotyka nowe sygnały odbierane przez czujniki w ciele Suzu.
Stanowisko: Wojowniczka
Historia: Suzu nie jest stworzeniem żywym. To robot. Jest Precyzyjną kopią wilka. Została stworzona w maju 2004 roku, w Japonii. Tamci naukowcy chcieli zabłysnąć na tle całego świata, więc skonstruowali mózg, tak niepodobny do ludzkiego, a tak precyzyjny, że człowiek, posiadając taką inteligencję mógłby zostać królem świata. Jednak wynalazek wymknął się spod kontroli gdy przyszła chwila pierwszego testu. Włączono sztucznego wilka, a ten zmieniając kolor oczu na czerwony zaczął robić się agresywny. Uciekł zostawiając za sobą piętnastu martwych Japończyków. Eksperyment numer 27.03 wydostał się na zewnątrz i mógł zrobić wszystko. Wykorzystywał każdą informację pobraną z materii do ulepszania swojej konstrukcji, powiększania swojej inteligencji i wciąż stawał się silniejszy. I choć został zaprogramowany tak, że potrafił naśladować każde zwierze, musiał skorzystać z informacji zaobserwowanych przez siebie. Sam nadał sobie imię i pod własnym nadzorem ruszył w świat, w poszukiwaniu watahy, w której mógłby zaistnieć. Kiedy Suzu wykształciła wszystkie zmysły potrzebne jej do przetrwania i nie tylko udało jej się opanować zdolności takie jak transformacja, więc w każdej chwili mogła zmienić strukturę ciała tak, by przypominała całkiem inne zwierzę. Jej umysł wykształcał się coraz bardziej. Cały czas zdobywała nową wiedzę. Stała się stworzeniem nie do pokonania. W roku 2011 mogła sama siebie określić jako niezniszczalną. Tak też się stała. Nikt nie mógł jej pokonać. I nikt nie może tego zrobić. Teraz, kiedy posiada również zdolności komunikowania się, żaden świat jej niestraszny.
Właściciel: dragon245
~~~~~~
Imię: Fazie (czyt. Fazi)
Płeć: wadera
Wiek: 2 i pół roku
Charakter: Fazie jest energiczną, radosną i pełną zapału waderą. Uśmiech nigdy nie schodzi z jej pyszczka. Jest przyjacielska, pomocna, bardzo ciekawa świata. Lubi poznawać nowe wilki. Czasem zachowuje się jak szczeniak. Skacze, tańczy, szaleje, bo taki ma akurat humor. Jest wygadana. Oczywiście nie jest idealna, czasem zdarzy jej się powiedzieć zbyt dużo, albo zrobić coś złego, mimo że nawet tego nie chciała.
Żywioł: światło, radość
Moce:
- wszelkie lampki, światełka, ogniska, świeczki itd. itp. świecą jaśniej, gdy Fazie jest w pobliżu,
- potrafi jakoś dziwnie przez umysł wpłynąć na innego wilka, by się rozchmurzył, rozweselił,
- może przywołać zjawę stworzoną ze światła, która wszystkie wilki (oczywiście oprócz tych, których żywiołem jest światło) oślepia, tylko nie ją. Zjawa pomaga w walce, daje dobrą radę itd. Zjawa ta jest jej bardzo bliska od czasów szczenięcych. Przez pewien okres życia była dla niej wręcz... jak matka. Ale to długa historia, więc nie będę zanudzać ;p
Partner: Oj, chciałaby ^^
Stanowisko: Opiekunka Szczeniąt
Historia: urodziła się w pewnej wataszce i w pewnym momencie postanowiła "wyfrunąć" (w cudzysłowiu, bo skrzydeł nie ma ;p) z gniazda. I trafiła tu. W międzyczasie zachaczyła o inne watahy. Ale ostatecznie dotarła właśnie tutaj.
Właściciel: Bashia
~~~~~~~
Imię: Lettice
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Charakter:
Odważna - Lettice jest waleczną i odważną waderą. Lubi walczyć przeciwko mocniejszym stworzeniom
Tajemnicza - Rzadko zdradza innym swoje sekrety i kryjówki, w których się ukrywa. Nie lubi też rozmawiać o swoich mocach. Zawsze gdy ma okazję znika w tajemniczy sposób.
Wrażliwa - Bardzo łatwo sprawić, by było jej smutno. Mimo, że lubi walczyć przeciwko silniejszym zawsze po walce próbuje uleczyć stwora i poprawić jego samopoczucie
Lojalna - Nigdy, ale to nigdy nie opuści swoich przyjaciół dla np. jakiegoś cennego artefaktu.
Poczucie humoru - Lubi żartować z siebie, z przyjaciół i z wielu innych rzeczy.
Rozmarzona - Jak przystało na wilka marzeń jej głowa jest pełna wielu pomysłów, planów, marzeń itp.
Samotnik - Mimo, że chce mieć jak najwięcej przyjaciół to nie lubi przebywać w większym tłumie.
Żywioł:
Marzenia - Lettice jest tzw. wilkiem marzeń. Potrafi otworzyć portal do własnego świata marzeń, w którym może robić co tylko zechce. Zwykle chodzi tam, gdy ma złe samopoczucie, chce pobyć sama lub zachwycić się pięknem rzeczy, które może sobie wyobrazić. Potrafi też przenikać do podobnych światów tylko, że innych wilków oraz stworzeń bardziej rozwiniętych intelektualnie (No co przecież mrówka raczej marzeń nie ma). Może to robić tylko za zgodą drugiego stworzenia [Za zgodą autora]. Jeśli spróbuje przeniknąć do jego marzeń bez zgody zostanie odepchnięta i wróci do normalnego świata. Dodatkowo dostanie lekkie obrażenia..
Wspomnienia – Jest to podobny żywioł jak jej pierwszy. Różni się tym, że, by przedostać się do swoich lub czyichś wspomnień potrzebuje dwa razy więcej siły i koncentracji. Gdy jest już w świecie wspomnień nie może nic w nich robić, tylko oglądać. Nikt jej nie widzi oprócz wilków, które są właścicielami tych wspomnień i są na „wycieczce” z nią.
Moce:
Podróże między wymiarami – Potrafi przemieszczać się między swoim światem, światem wyobraźni i światem wspomnień
Teleportacja – Potrafi teleportować się na małą odległość
Rozmowa z przyrodą – Potrafi rozmawiać z fauną, florą oraz z niektórymi z niektórymi z nieożywionych organizmów (czy jak to się tam zwie), a mianowicie z wodą i wiatrem
Lewitacja – Potrafi lewitować na około 4-5 sekund.
Partner: Szuka
Stanowisko: Przywódczyni Nocnej Straży
Historia: Rodzina Lettice byli bardzo niezwykli. Ojciec podróżował we wspomnieniach, a matka w marzeniach. Obie umiejętności przejęła ich córka Lettice. Miała ona dziwny charakter. Z tego powodu rodzice nie chcieli narażać córki na wszelkie niebezpieczeństwa, które czyhają na nią w lesie. Kiedy objawiła się moc córki od razu zabrali ją do wymiaru wyobraźni, w którym Lettice mogła robić wszystko co tylko będzie chciała. Wilczyca, więc nie musiała martwić się o to co dzieje się w zwykłym świecie. W jej krainie zawsze był dzień oraz piękna pogoda. Wszędzie rosły rośliny i płynął strumyk i nigdy nic nie mogło się stać Lettice. Jednak była tam sama. Jej rodzice odwiedzali ją raz na… Nawet nie wie. W jej świecie trudno obliczyć czy minęła minuta czy rok. Mimo tych wszystkich cudów, które mogła w każdej chwili upiększać to po tych wszystkich latach (tak przynajmniej myślała) czuła, że ta kraina to tak na prawdę więzienie. Więzienie, które ma chronić ją przed „niebezpiecznym” światem. Jej kraina zmieniła się. Codziennie padało, roślinność zniknęła, a strumyk wysechł. I tak wadera się starzała, a po jakimś czasie zaczęły łapać ja choroby (które nigdy nie powinny się pojawić). Wreszcie jej świat odwiedzili rodzice, gdyż wyczuwali, że coś nie tak dzieje się z córką. Gdy zobaczyli stan Lettice zaczęli płakać. Łzy te wyleczyły ją, a gdy rodzice znów chcieli przedostać się do zwykłego świata, ona potajemnie wskoczyła do portalu z nimi. Stała się wtedy rzecz niezwykła. Tak jakby cofnięto czas o jakieś 10 lat. Dorosła już wilczyca znów była mała. Wszystkie jej wspomnienia zniknęły… Był to moment kiedy wszystko miało się zacząć. Kiedy miała trafić do „więzienia”. Jej rodzice pokazywali jej do czego służą jej moce. Po około 10 minutach otworzyła portal do swoich marzeń. Jej rodzice mówili jej „No chodź, będzie fajnie”, ale ona nagle przypomniała sobie wszystko i powiedziała stanowcze „Nie! Ja wiem co chcecie zrobić. Zrozumcie, że jeśli będę w tamtym świecie odizoluję się od świata i stracę chęć do życia”. Jej rodzice nie wiedzieli co zrobić. Lettice nie chcąc wiedzieć co mogą zrobić uciekła gdzieś. Po długim biegu natrafiła na pewną watahę. Dowiedziała się, że to Wataha Black Night. Zamieszkała w niej i tam dorastała. Tam i w swoim wymiarze wyobraźni, który już nie był więzieniem, a jego przeciwieństwem. Siedziała tam dniami, a nocą pracowała jako przywódczyni nocnej straży i tak żyje do dziś.
Właściciel: TinaMina (Na Howrse Mjuan)
Sponsor: Zgaduję, że chodzi o osobę, która powiedziała mi o tym blogu. Jeśli tak to VinylowySmok
~~~~~~
Imię: Hope
Płeć: Wiek
Wiek: 3 lata
Charakter: Hope jest miła, zabawna i przyjacielska. Czasami zachowuje się skrycie. Gdy ma zły dzień, jest chamska i niemiła. Paroma słowami, jej charakter zmienia się jak skarpetki.
Żywioł: Noc
Moce: Oślepienie, telepatia, telekineza, audiokineza
Partner: Szuka
Stanowisko: Nocny strażnik
Historia: Gdy miałam rok, w mojej poprzedniej watasze zaczęła się wojna, i nie wiem czy nie trwa nadal. Moi rodzice zginęli w bardzo złym momencie. Mój ojciec stał na "czatach", a matka w pośpiechu szykowała coś do jedzenia. Po chwili ojciec krzyknął, że idą. Mamę rozszarpały inne wilki na moich oczach. Ojca wzięli w niewole, i torturując go, zabili. Ja usiadłam w zagłębieniu, o którym nikt oprócz mnie nie wiedział. Siedziałam tam i rozpaczałam. Gdy wojownik nie patrzył, uciekłam do lasu. Starałam tam się wyżyć. Długo tam siedziałam i dorastałam. W pewnym momencie trafiłam tutaj.
Właściciel: Czeqqoladka
~~~~~~
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Charakter: Wiecznie przygaszona, nie potrafi się cieszyć, wrogo nastawiona do całego świata. Agresywna. Nie cierpi patrzeć na radosne wilki. Ogólnie rzecz biorąc - bezlitosna wojowniczka. Czy ktokolwiek da radę ją odmienić?
Żywioł: Lód
Moce <max. 7>: Lodowy oddech, zamrażający wszystko wokół, moc tworzenia śniegu i lodu, przywoływanie platynowych szponów (tak, wiem, że przesadzam ośmiokrotnie powiększających jej siłę.
Partner: Gdy znajdzie się ktoś, kto ją całkowicie odmieni i zmieni jej charakter...
Stanowisko: Zwykły członek
Historia: Narodziła się w czasie otwartej wojny między Bractwem Krwawych Szponów i Obozem Błękitnej Krwi. Jej rodzina należała do tego drugiego, zdecydowanie spokojniejszego plemienia. Żyła w ciągłym strachu przed tym, co stanie się następnego dnia. Nie miała wówczas żadnych mocy, więc mogła liczyć tylko na swoich rodziców, dysponujących potężną mocą magiczną. Agony odnosiła wrażenie, że jej matka i ojciec są rozżaleni brakiem mocy u córki. Nie obdarzali waderki żadną miłością. Ale mimo to bronili jej. Był to ich obowiązek, dbać o swoje dziecko.
Agony nigdy nie zapomni swoich pierwszych świąt Bożego Narodzenia. Ojciec wyszedł wtedy z jaskinii by walczyć z wrogimi wilkami, a matka pilnowała córki. W okolicy jej domu było całkiem spokojnie...do czasu.
Przywódca wrogich wilków nagle wstąpił do jaskini, po czym siłą oderwał matkę od dziecka. Agony leżała na ziemi, mogąc tylko patrzeć jak Ravzon, podły tyran Bractwa Krwawych Szponów dosłownie rozrywa jej matkę na strzępy. Mogła tylko słuchać wrzasku duszy odchodzącej na tamten drugi świat, wydobywającego się z gardła jej rodzicielki. Słyszała trzask kości. Jej mama, ostatnia nadzieja, zmieniła się w krwawą masę pełną wystających kości. Ravzon kierował się teraz w stronę Agony.
Wadera przerażona już całą tą sytuacją nagle poczuła się jakoś...dziwnie. Jej futro, niegdyś czarne jak węgiel stało się nieprzenikalnie białe. Usłyszała szept, dochodzący znikąd, odbijający się od ścian jaskini.
"Zabiorę Cię stąd. Poczekaj na mnie."
Chwilę później nie wiadomo jakim sposobem znalazła się pod jaskinią Shervany, która przyjęła ją do swojej watahy.
Właściciel: martalong
~~~~~~
Imię: Ayame (czyt. Ajach)
Płeć: Wadera
Wiek: nieznany (bardzo dużo)
Charakter: tajemnicza, pomocna, miła, spokojna
Żywioł: ogień
Moce: latanie, znikanie, teleportowanie się, zmienianie wyglądu, wtapianie się w tło, władanie ogniem, nieśmiertelność
Partner: szuka
Stanowisko: Zwykły członek
Historia:
Wszystko zaczęło się gdy miałam 5 miesięcy i należałam jeszcze do watahy Cienia. Mój ojciec to był Wahotos a matka Chemukh. Miałam jeszcze siostrę Ahirke. Ja, byłam bardzo energiczna i lubiłam odkrywać nowe miejsca ale matka mi nie pozwalała. Pewnego dnia Ahirka poszła do lasu śmierci i już nie wróciła... Po miesiącu czekania na nią rodzice w tajemnicy przede mną rozmawiali z samcem alfa Miszanem. Podsłuchałam trochę rozmowy i dowiedziałam się że rodzice idą do lasu śmierci szukać mojej siostry, a dalej już nie słuchałam. Poszli w nocy po cichu żeby nikogo nie obudzić. Rano pytałam się samca alfa gdzie są moi rodzice a on mówił ciągle to samo:-Wahotos i Chemukh poszli na polowanie i długi ich nie będzie.
Czasami wkurzało mnie to że nikt nie chce mi powiedzieć gdzie oni są. Może byłam jeszcze za mała i nie chcieli mnie martwić ? Czekałam na nich cierpliwie przez 1,5 roku, że może wrócą albo przynajmniej Ahirka. W końcu nie wytrzymałam i sama postanowiłam ich poszukać w tym lesie. Było tam strasznie zimno i mokro , drzewa wyglądały jak jakieś demony, a każdy najcichszy szelest przeprawiał mnie o dreszcze. Byłam tam 5 miesięcy i cudem uszłam z życiem. Gdy w końcu się wydostałam wędrowałam po świecie szukając nowej watahy. Żadna nie chciała mnie przyjąć. Nie wiem ile kat wędrowałam dlatego też nie wiem ile mam lat. Gdy znalazłam watahę Black Night, a oni przyjęli mnie jak rodzinę.
Wszystko zaczęło się gdy miałam 5 miesięcy i należałam jeszcze do watahy Cienia. Mój ojciec to był Wahotos a matka Chemukh. Miałam jeszcze siostrę Ahirke. Ja, byłam bardzo energiczna i lubiłam odkrywać nowe miejsca ale matka mi nie pozwalała. Pewnego dnia Ahirka poszła do lasu śmierci i już nie wróciła... Po miesiącu czekania na nią rodzice w tajemnicy przede mną rozmawiali z samcem alfa Miszanem. Podsłuchałam trochę rozmowy i dowiedziałam się że rodzice idą do lasu śmierci szukać mojej siostry, a dalej już nie słuchałam. Poszli w nocy po cichu żeby nikogo nie obudzić. Rano pytałam się samca alfa gdzie są moi rodzice a on mówił ciągle to samo:-Wahotos i Chemukh poszli na polowanie i długi ich nie będzie.
Czasami wkurzało mnie to że nikt nie chce mi powiedzieć gdzie oni są. Może byłam jeszcze za mała i nie chcieli mnie martwić ? Czekałam na nich cierpliwie przez 1,5 roku, że może wrócą albo przynajmniej Ahirka. W końcu nie wytrzymałam i sama postanowiłam ich poszukać w tym lesie. Było tam strasznie zimno i mokro , drzewa wyglądały jak jakieś demony, a każdy najcichszy szelest przeprawiał mnie o dreszcze. Byłam tam 5 miesięcy i cudem uszłam z życiem. Gdy w końcu się wydostałam wędrowałam po świecie szukając nowej watahy. Żadna nie chciała mnie przyjąć. Nie wiem ile kat wędrowałam dlatego też nie wiem ile mam lat. Gdy znalazłam watahę Black Night, a oni przyjęli mnie jak rodzinę.
Właściciel: Aga009
towarzysz:La Sirp
~~~~~~~
Imię: Albina (Większość mówi na nią Alba)
Płeć: wadera
Wiek: 2 i pół roku
Charakter: Alba jest kochającą i chcianą być kochaną waderą. Jest bardzo uczynna, pomocna, odda drugiemu wszystko, nawet jeśli sama miałaby już nic nie mieć. Jest jednocześnie bardzo skromna i trochę nieśmiała, ale stara się to przezwyciężać. Zawsze potrafi pocieszyć. Nie jest duszą towarzystwa, ale dość łatwo zdobywa nowe znajomości.
Żywioł: spokój i nadzieja
Moce:
- potrafi sterować innymi umysłami,
- jej niebieskie oczy mogą świecić kiedy i z jaką siłą ona zechce,
- ulecza drobne rany (tą umiejętność szlifuje),
- klonuje rzeczy nie większe niż ona sama,
- może sprawić za pomocą umysłu, że dana roślina rośnie szybciej.
Partner: Może kiedyś?
Stanowisko: Szaman
Historia: Cóż, nie zawsze się do niej los uśmiechał. Kiedy była jeszcze szczeniakiem bardzo ciężko chorowała, więc była jednocześnie najsłabszym ogniwem. Dlatego pewnego dnia wyrzucono ją z jednej watahy. Szukała schronienia błądząc wśród lasów i łąk, a w wolnej chwili próbując się leczyć, gdy w końcu odnalazła watahę i dołączyła do niej. Tutaj czuje się bezpieczna. No i to tyle w wielkim skrócie.
Właściciel: Bashia
~~~~~~~~
Imię: Leona
Płeć: Wadera
Wiek: 2,5 lat
Charakter: Leona jest miła, sympatyczna i uwielbia przygody. Ma też swoją mroczną stronę, która ujawnia się, kiedy jest zdenerwowana. Jest wtedy niemiła, okropna, wścibska oraz zabija każdego kogo zobaczy.
Żywioł: Życie
Moce:
towarzysz:La Sirp
~~~~~~~
Imię: Albina (Większość mówi na nią Alba)
Płeć: wadera
Wiek: 2 i pół roku
Charakter: Alba jest kochającą i chcianą być kochaną waderą. Jest bardzo uczynna, pomocna, odda drugiemu wszystko, nawet jeśli sama miałaby już nic nie mieć. Jest jednocześnie bardzo skromna i trochę nieśmiała, ale stara się to przezwyciężać. Zawsze potrafi pocieszyć. Nie jest duszą towarzystwa, ale dość łatwo zdobywa nowe znajomości.
Żywioł: spokój i nadzieja
Moce:
- potrafi sterować innymi umysłami,
- jej niebieskie oczy mogą świecić kiedy i z jaką siłą ona zechce,
- ulecza drobne rany (tą umiejętność szlifuje),
- klonuje rzeczy nie większe niż ona sama,
- może sprawić za pomocą umysłu, że dana roślina rośnie szybciej.
Partner: Może kiedyś?
Stanowisko: Szaman
Historia: Cóż, nie zawsze się do niej los uśmiechał. Kiedy była jeszcze szczeniakiem bardzo ciężko chorowała, więc była jednocześnie najsłabszym ogniwem. Dlatego pewnego dnia wyrzucono ją z jednej watahy. Szukała schronienia błądząc wśród lasów i łąk, a w wolnej chwili próbując się leczyć, gdy w końcu odnalazła watahę i dołączyła do niej. Tutaj czuje się bezpieczna. No i to tyle w wielkim skrócie.
Właściciel: Bashia
~~~~~~~~
Imię: Leona
Płeć: Wadera
Wiek: 2,5 lat
Charakter: Leona jest miła, sympatyczna i uwielbia przygody. Ma też swoją mroczną stronę, która ujawnia się, kiedy jest zdenerwowana. Jest wtedy niemiła, okropna, wścibska oraz zabija każdego kogo zobaczy.
Żywioł: Życie
Moce:
- potrafi uleczać każdą ranę,
- umie latać,
- teleportować się,
- stawać niewidzialna.
Wszystkie związane z jej żywiołem. Nieodkryte.
Partner: Szuka tego jedynego...
Stanowisko: Medyk
Historia: Trafiła tu przez przypadek, zabłądziła i musiała tu dołączyć.
Właściciel: Thewolfpower
~~~~~~
Partner: Szuka tego jedynego...
Stanowisko: Medyk
Historia: Trafiła tu przez przypadek, zabłądziła i musiała tu dołączyć.
Właściciel: Thewolfpower
~~~~~~
Imię: Kiiyuko
Ksywka: Kiiya , Yuko
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Kiiyuko to wesoła i towarzyska Wadera. Uwielbia leżeć i całymi dniami gapić się na piękne Basiory. Szczerze mówiąc to jest z niej uparta romantyczka. Brnie przez ogień aby ratować najbliższych. Gdy ustali jakiś cel , będzie do niego dążyć aż go wypełni. Jest też agresywna, bezlitosna,zabawna ,przyjacielska i lubiąca irytować wadera.
Żywioł: Muzyka
Moce:
Nuty - atak na wroga nutami
Disco - wywołanie muzyki bez sprzętu
Partner:Hmmm...nie.
Stanowisko: Szpieg
Historia: Urodziła się w lesie. Jej matka kochała tylko jej brata. Porzuciła ją. Kiiyuko , żądna zemsty zabiła matkę i uciekła przed siebie. Trafiła tutaj.
Inne zdjęcia: 1, 2 i 3
Właściciel: Smartphone
~~~~~~
Imię: Hēkatē
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata < nieśmiertelna >
Charakter: Hēkatē przed zmianą w pół robota, była milusią, normalną waderą. Kochającą przyrodę, wszystkich i wszystko. A teraz~? Jest waderą żądną mordu, krwi i śmierci wrogów. Tak, można się z nią przyjaźnić, lecz nie dziw się gdy rozmowy będą... Dziwne. Zmieniła się w psychopatkę. Podczas wojen, jest maszyną do zabijania
Żywioł: Krwi
Moce :
~ Iluzja - Ilzuja jak to iluzja. Niby nie przydatna, bo ręką przez chologram przejdzie i co? I wydane. Ale! Hēkatē może robić iluzje 3D i w dodatku taką, którą można dotknąć! No wyobraź sobie, pysk wilka przenika i przez brzuch i nagle bum, robi się żywy i przegryza ci serce... ~
~ Kontrola uczuć.
~ Zmiana ogona w piłę mechaniczną.
Partner: Brak, nie szuka
Stanowisko: Zabójczyni
Historia: Hēkatē jako dziecko, mieszkała w innej watasze. Kochała wszystkich i wszyscy kochali ją. Żyli jak jedna, wielka zgodna rodzina. Z wyjątkiem Greka. Zawsze chciał rządzić watahą i miał marzenie, aby pewnego dnia wszystkich wymordować i rozbudować watahę od nowa. I tak się stało... Zaczął mordować wszystkich i wszystko. Lecz Hēkatē nie. Ją zostawił. Torturował, nie dawał nic. Jedzenia, miejsca na spanie. Wadera postanowiła uciec. Biegła przed siebie uciekając przed wojskiem Greka. Biegła 2 lata i 6 miesięcy. W końcu się udało. Dobiegła do owej watahy. Lecz nie była już tą samą osobą. Bała się, że jej nie przyjmą. Najpierw, i tak wyglądała tak samo, ale później... Postanowiła, że się zmieni. I tak, powstała teraźniejsza Hēkatē.
Dodatkowo: Głos
Inne zdjęcia: Jako dziecko, Po dotarciu do Watahy, Wygląd ogona jako piła
Właściciel: Nickolinda
~~~~~~
Imię: Suzu Saigai / Eksperyment 27.03
Płeć: Wadera
Wiek: Suzu jest jedynie maszyną. Została zaprojektowana na wzór osobnika dorosłego, więc można przyjąć, że ma 3 lata.
Charakter: Suzu wykształciła takie cechy jak: opiekuńczość, uczciwość, lojalność, przyjazność, dzielność. Jest wiecznie szczęśliwa. Nie potrafi się smucić. Przynajmniej na razie nie ma ku temu powodów. Potrafi być bardzo groźna. Jeżeli ktokolwiek obudzi w jej mechanicznym mózgu czujnik, odpowiadający za agresję, to marnie skończy biorąc pod uwagę zdolności techniczne tego niezwykłego wilka. Ona jednak potrafi nie tylko atakować, cieszyć się i być poważna. Może również współczuć. Uważa wszystkich za równych sobie.
Żywioł: Technologia
Moce: Ponieważ Suzu jest robotem, ma "moce" typowe dla tego rodzaju maszyn. Mowa tu o laserze z oczu, niezimsko wyostrzonym słuchu i węchu, transformacji, biokinezy, którą zapewnia jej sztuczna inteligencja, skontruowana bardziej precyzyjnie niż jakakolwiek inna sztuczna inteligencja tego świata. Może również porazić prądem.
Partner: Nie ma. Suzu na razie nie wykształciła uczucia zwanego "miłością", ale jej precyzyjnie zbudowany mózg ciągle się rozwija i wciąż napotyka nowe sygnały odbierane przez czujniki w ciele Suzu.
Stanowisko: Wojowniczka
Historia: Suzu nie jest stworzeniem żywym. To robot. Jest Precyzyjną kopią wilka. Została stworzona w maju 2004 roku, w Japonii. Tamci naukowcy chcieli zabłysnąć na tle całego świata, więc skonstruowali mózg, tak niepodobny do ludzkiego, a tak precyzyjny, że człowiek, posiadając taką inteligencję mógłby zostać królem świata. Jednak wynalazek wymknął się spod kontroli gdy przyszła chwila pierwszego testu. Włączono sztucznego wilka, a ten zmieniając kolor oczu na czerwony zaczął robić się agresywny. Uciekł zostawiając za sobą piętnastu martwych Japończyków. Eksperyment numer 27.03 wydostał się na zewnątrz i mógł zrobić wszystko. Wykorzystywał każdą informację pobraną z materii do ulepszania swojej konstrukcji, powiększania swojej inteligencji i wciąż stawał się silniejszy. I choć został zaprogramowany tak, że potrafił naśladować każde zwierze, musiał skorzystać z informacji zaobserwowanych przez siebie. Sam nadał sobie imię i pod własnym nadzorem ruszył w świat, w poszukiwaniu watahy, w której mógłby zaistnieć. Kiedy Suzu wykształciła wszystkie zmysły potrzebne jej do przetrwania i nie tylko udało jej się opanować zdolności takie jak transformacja, więc w każdej chwili mogła zmienić strukturę ciała tak, by przypominała całkiem inne zwierzę. Jej umysł wykształcał się coraz bardziej. Cały czas zdobywała nową wiedzę. Stała się stworzeniem nie do pokonania. W roku 2011 mogła sama siebie określić jako niezniszczalną. Tak też się stała. Nikt nie mógł jej pokonać. I nikt nie może tego zrobić. Teraz, kiedy posiada również zdolności komunikowania się, żaden świat jej niestraszny.
Właściciel: dragon245
~~~~~~
Imię: Fazie (czyt. Fazi)
Płeć: wadera
Wiek: 2 i pół roku
Charakter: Fazie jest energiczną, radosną i pełną zapału waderą. Uśmiech nigdy nie schodzi z jej pyszczka. Jest przyjacielska, pomocna, bardzo ciekawa świata. Lubi poznawać nowe wilki. Czasem zachowuje się jak szczeniak. Skacze, tańczy, szaleje, bo taki ma akurat humor. Jest wygadana. Oczywiście nie jest idealna, czasem zdarzy jej się powiedzieć zbyt dużo, albo zrobić coś złego, mimo że nawet tego nie chciała.
Żywioł: światło, radość
Moce:
- wszelkie lampki, światełka, ogniska, świeczki itd. itp. świecą jaśniej, gdy Fazie jest w pobliżu,
- potrafi jakoś dziwnie przez umysł wpłynąć na innego wilka, by się rozchmurzył, rozweselił,
- może przywołać zjawę stworzoną ze światła, która wszystkie wilki (oczywiście oprócz tych, których żywiołem jest światło) oślepia, tylko nie ją. Zjawa pomaga w walce, daje dobrą radę itd. Zjawa ta jest jej bardzo bliska od czasów szczenięcych. Przez pewien okres życia była dla niej wręcz... jak matka. Ale to długa historia, więc nie będę zanudzać ;p
Partner: Oj, chciałaby ^^
Stanowisko: Opiekunka Szczeniąt
Historia: urodziła się w pewnej wataszce i w pewnym momencie postanowiła "wyfrunąć" (w cudzysłowiu, bo skrzydeł nie ma ;p) z gniazda. I trafiła tu. W międzyczasie zachaczyła o inne watahy. Ale ostatecznie dotarła właśnie tutaj.
Właściciel: Bashia
~~~~~~
Imię: Blood
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata < nieśmiertelna >
Charakter: Blood to romantyczna oraz niezwykle tajemnicza wadera. Nigdy nie mówi całej prawdy, nie jest w stanie zaufać pierwszemu lepszemu wilkowi. Jest ponura i raczej woli zawsze trzymać się na uboczu. Małomówna. Ciężko ją zrozumieć. Mimo tego zawsze dla każdego wilka stara się być miła. Niewielu wilkom ufa. Jest odważna oraz wyrozumiała. Jest również co do skrytykowania osobowości wilka lub jego wyglądu szczera do bólu.
Żywioł: Demon
Moce:
- Potrafi rozmawiać z demonami,
- W jej ciele jest ktoś jeszcze. Jest to demon, którego ona sama nazywa Zsair. Zsair jest przeciwieństwem Blood. Mogą oni się ze sobą porozumiewać poprzez umysł. W dzień to Blood ma prawo do władzy nad ciałem, a w nocy Zsair.
Partner: Niegdyś Wasko, teraz nikt
Stanowisko: Zwykły członek
Historia: Długa i nieprzyjemna...
Właściciel: juliaklimko2013
~~~~~~
Imię: Lileith
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Charakter bardzo ciężki. Mimo, iż jest typem samotnika, przez kontakty z ciemnymi mocami nigdy nie jest sama. Uwielbia ciszę i czerń. Nienawidzi jaskiń i grot, więc sypia na drzewach lub w ceglanej posiadłości za terenami watahy. Jest szczera do bólu i odtrąca każdego wilka, jakiego zobaczy. Można by stwierdzić, że nienawidzi towarzystwa wilków. Bardzo nie ufna i tajemnicza, lubi się droczyć. Ma słabe ciało, mimo, iż skacze po drzewach, nad przepaściami i kanionami, zeskakuje z drzew - wbrew pozorom jej ciało jest naprawdę słabe. Wadera bardzo odczuwa ból. Silna psychicznie. Często udaje obojętną, próbuje zniechęcić do siebie każdą osobę oraz kogokolwiek zobaczy. Skromna i skryta, nie lubi się przechwalać i omija tematy o sobie. Wadera czasem ma dość wszystkiego i zdarzało się, że próbowała popełnić samobójstwo. Jest rozważna i inteligentna, mimo, iż czasem lubi zapomnieć o szarym świecie, który ją otacza. Posiada duże, fioletowe skrzydła
Żywioł: Śmierć
Moce:
- Możliwość przemiany w postać ludzko-podobną;
- Potrafi wyczarować wszystko, ale ma limit - 3 razy na dwa tygodnie;
Partner: ---
Stanowisko: Nocna strażniczka
Historia: Z WIELKIM smutkiem oznajmiam, że moja rodzina została zabita. Z nudów poddałam się ciemności, za co będę cierpieć... ;D
Właściciel: Maika1
~~~~~~
Imię: Sora
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Jest miła i spokojna. Nie daje się ponieść emocją i zawsze jest opanowana. Boi się innych wilków, więc często trzyma się na uboczu. Nie lubi rozpoczynać rozmów i źle czuje się w większej grupie. Preferuje samotny tryb spędzania czasu. Nie wierzy w siebie i myśli, że wszyscy coś do niej mają. Nic nie pamięta ze swoje życia i nie zna swojego prawdziwego charakteru. Nawet gdyby chciała nie potrafiłaby podejść do kogoś bez żadnego powodu i zacząć rozmawiać. Cały czas siedzi cicho, a jeśli już dojdzie do rozmowy unika tematów, na które musiałaby odpowiedź więcej niż zwykłe „tak”, czy „nie”. Posiada niesamowicie piękny głos lecz nigdy przed nikim nie śpiewała i nie ma zamiaru tego zrobić.
Żywioł: Woda
Moce: zlewanie się z ciemnością; oddychanie pod wodą; panowanie nad wodą; hipnotyzowanie śpiewem; usypianie; uleczanie swoją energią; oddawanie energii życiowej
Partner: Boi się wilków
Stanowisko: Zwykła członkini
Historia: „Zapomnij o tym, co się stało”- to wszystkie jej wspomnienia. Nie pamiętam, kto wypowiedział te słowa, ani w jakich okolicznościach. Obudziwszy się sama w lesie zorientowała się, że nic nie pamięta. Mimo słów, które były jedyną pozostałością przeszłości postanowiła odkryć kim jest. W tym celu wyruszyła w świat. Spotkała na swojej drodze wiele watach, ale gdy tylko chciała do jakiejś dołączyć traktowano ją, jak powietrze. Nikt nie chciał wyciągnąć w jej stronę pomocnej łapy. Wędrowała samotnie, a jej jedynym towarzyszem był ból. Przez te wydarzenia zamknęła się w sobie i nikomu nie potrafiła zaufać. Straciła wiarę w siebie i własne uczucia. Nabrała przekonania, że jej uczucia, tak naprawdę nie są prawdziwe. Twierdzi, że skoro nie pamięta siebie to nie odczuwa niczego, tak jak powinna. Nastał kolejny pełny bólu i cierpienia dzień. Wtedy to trafiła tutaj. Już dawno straciła nadzieję, że ktoś jej pomoże. Teraz jedynie pragnie mieć miejsce, w którym spokojnie umrze.
Właściciel: wiki1214
~~~~~~
Imię: Nedvena
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Nedvena jest miłą, pełną energii osobą. Lubi wyzwania i adrenalinę. Jednak nie często to ujawnia. Do każdego odnosi się z szacunkiem i raczej się nie kłóci. Jednak, jeśli już to się stanie to musi mieć dobry powód. Nie chowa urazy, potrafi wybaczyć wszystko. Gdy kogoś nie lubi nie dokucza mu i w całości go akceptuje. Nevada jest odważna i śmiało stąpa po niepewnym gruncie. Całe swoje życie przechodziła samotnie. Czasami tylko spotkała kogoś. Drzemie w niej też druga połówka jej drugie "ja". Cicha. Bojąca się wszystkiego. Nieśmiała. Wiecznie zamyślona.
Żywioł: Deszcz
Moce: Przywoływanie deszczu, burz,.. W wodzie nie staje się mokra. Deszczowa armata. Wodna tarcza. Lecznicza łza. Chodzenie po wodzie. Oddychanie pod wodą.
Partner: Szuka…
Stanowisko: Przywódczyni Wojowników
Historia: Urodziłam się w małej watasze. Potem, gdy byłam dość dorosła mama stwierdziła, że nadszedł czas nauczyć się polować. Najpierw tropienie szybko poszło, bo niedaleko były nory zająców. Potem wybieranie najsłabszego celu, czyhanie na zwierzynę i skok. Tylko jednego nie zauważyłyśmy - ludzi. Gdy mama chciała pokazać mi jak to ma wyglądać postrzelono ją. Ludzie do niej podbiegli chcieli ja wziąć, ale gdy mnie zobaczyli jeden z nich powiedział "To była matka". Próbował mnie zabrać, ale go ugryzłam i pobiegłam się schować za pień. Zostawili mnie, mamę zabrali. Ze łzami w oczach pobiegłam do taty, który mnie olał sama jak palec ruszyłam w świat. Sama nauczyłam się bronić, walczyć, polować. Znalazłam jaskinię, w której mieszkałam rok brakowało mi towarzystwa i domu. Po raz drugi ruszyłam w świat.
Właściciel: herosa137
~~~~~~
Imię: Astra
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Astra jest bardzo wrażliwa i łatwo ją obrazić. Zawsze ma pozytywne podejście do życia. Wieczne jest posłuszna przywódcy i nie obraża go. Uwielbia zabawę, jak i strzelanie z łuku. Świetnie odnajduje się w terenie. Nie lubi samotności. Nie ufa obcym, musi się do nich przekonać. Jest też czasami zdyscyplinowana.
Żywioł: umysł
Moce:
- potrafi bezbłędnie strzelać z łuku
- bardzo wysoko skacze
- przekazuje swoje myśli innym,
- teleportuje się.
Partner: Może kiedyś spotka tego jedynego.
Stanowisko: Łowca
Historia: Zostałam wytresowana w wojsku. Tam się urodziłam się i prowadzono na mnie eksperymenty. Pewnego dnia, gdy potrafiłam wszystkie swoje umiejętności zapragnęłam wolności. Swoimi myślami powiedziałam o tym dowódcy. Zgodził się, pod warunkiem, że nie zginę przy pierwszej lepszej okazji i rozwinę gatunek wilków umysłu. Całe wojsko i pożegnało mnie uroczyście. Od razu po uroczystościach pobiegłam przed siebie. Biegłam tak może jakiś tydzień. W końcu natrafiłam na tą watahę i tu zostałam.
Właściciel: Kochmanka
~~~~~~
Imię: Lileith
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Charakter bardzo ciężki. Mimo, iż jest typem samotnika, przez kontakty z ciemnymi mocami nigdy nie jest sama. Uwielbia ciszę i czerń. Nienawidzi jaskiń i grot, więc sypia na drzewach lub w ceglanej posiadłości za terenami watahy. Jest szczera do bólu i odtrąca każdego wilka, jakiego zobaczy. Można by stwierdzić, że nienawidzi towarzystwa wilków. Bardzo nie ufna i tajemnicza, lubi się droczyć. Ma słabe ciało, mimo, iż skacze po drzewach, nad przepaściami i kanionami, zeskakuje z drzew - wbrew pozorom jej ciało jest naprawdę słabe. Wadera bardzo odczuwa ból. Silna psychicznie. Często udaje obojętną, próbuje zniechęcić do siebie każdą osobę oraz kogokolwiek zobaczy. Skromna i skryta, nie lubi się przechwalać i omija tematy o sobie. Wadera czasem ma dość wszystkiego i zdarzało się, że próbowała popełnić samobójstwo. Jest rozważna i inteligentna, mimo, iż czasem lubi zapomnieć o szarym świecie, który ją otacza. Posiada duże, fioletowe skrzydła
Żywioł: Śmierć
Moce:
- Możliwość przemiany w postać ludzko-podobną;
- Potrafi wyczarować wszystko, ale ma limit - 3 razy na dwa tygodnie;
Partner: ---
Stanowisko: Nocna strażniczka
Historia: Z WIELKIM smutkiem oznajmiam, że moja rodzina została zabita. Z nudów poddałam się ciemności, za co będę cierpieć... ;D
Właściciel: Maika1
~~~~~~
Imię: Sora
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Jest miła i spokojna. Nie daje się ponieść emocją i zawsze jest opanowana. Boi się innych wilków, więc często trzyma się na uboczu. Nie lubi rozpoczynać rozmów i źle czuje się w większej grupie. Preferuje samotny tryb spędzania czasu. Nie wierzy w siebie i myśli, że wszyscy coś do niej mają. Nic nie pamięta ze swoje życia i nie zna swojego prawdziwego charakteru. Nawet gdyby chciała nie potrafiłaby podejść do kogoś bez żadnego powodu i zacząć rozmawiać. Cały czas siedzi cicho, a jeśli już dojdzie do rozmowy unika tematów, na które musiałaby odpowiedź więcej niż zwykłe „tak”, czy „nie”. Posiada niesamowicie piękny głos lecz nigdy przed nikim nie śpiewała i nie ma zamiaru tego zrobić.
Żywioł: Woda
Moce: zlewanie się z ciemnością; oddychanie pod wodą; panowanie nad wodą; hipnotyzowanie śpiewem; usypianie; uleczanie swoją energią; oddawanie energii życiowej
Partner: Boi się wilków
Stanowisko: Zwykła członkini
Historia: „Zapomnij o tym, co się stało”- to wszystkie jej wspomnienia. Nie pamiętam, kto wypowiedział te słowa, ani w jakich okolicznościach. Obudziwszy się sama w lesie zorientowała się, że nic nie pamięta. Mimo słów, które były jedyną pozostałością przeszłości postanowiła odkryć kim jest. W tym celu wyruszyła w świat. Spotkała na swojej drodze wiele watach, ale gdy tylko chciała do jakiejś dołączyć traktowano ją, jak powietrze. Nikt nie chciał wyciągnąć w jej stronę pomocnej łapy. Wędrowała samotnie, a jej jedynym towarzyszem był ból. Przez te wydarzenia zamknęła się w sobie i nikomu nie potrafiła zaufać. Straciła wiarę w siebie i własne uczucia. Nabrała przekonania, że jej uczucia, tak naprawdę nie są prawdziwe. Twierdzi, że skoro nie pamięta siebie to nie odczuwa niczego, tak jak powinna. Nastał kolejny pełny bólu i cierpienia dzień. Wtedy to trafiła tutaj. Już dawno straciła nadzieję, że ktoś jej pomoże. Teraz jedynie pragnie mieć miejsce, w którym spokojnie umrze.
Właściciel: wiki1214
~~~~~~
Imię: Nedvena
Płeć: wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Nedvena jest miłą, pełną energii osobą. Lubi wyzwania i adrenalinę. Jednak nie często to ujawnia. Do każdego odnosi się z szacunkiem i raczej się nie kłóci. Jednak, jeśli już to się stanie to musi mieć dobry powód. Nie chowa urazy, potrafi wybaczyć wszystko. Gdy kogoś nie lubi nie dokucza mu i w całości go akceptuje. Nevada jest odważna i śmiało stąpa po niepewnym gruncie. Całe swoje życie przechodziła samotnie. Czasami tylko spotkała kogoś. Drzemie w niej też druga połówka jej drugie "ja". Cicha. Bojąca się wszystkiego. Nieśmiała. Wiecznie zamyślona.
Żywioł: Deszcz
Moce: Przywoływanie deszczu, burz,.. W wodzie nie staje się mokra. Deszczowa armata. Wodna tarcza. Lecznicza łza. Chodzenie po wodzie. Oddychanie pod wodą.
Partner: Szuka…
Stanowisko: Przywódczyni Wojowników
Historia: Urodziłam się w małej watasze. Potem, gdy byłam dość dorosła mama stwierdziła, że nadszedł czas nauczyć się polować. Najpierw tropienie szybko poszło, bo niedaleko były nory zająców. Potem wybieranie najsłabszego celu, czyhanie na zwierzynę i skok. Tylko jednego nie zauważyłyśmy - ludzi. Gdy mama chciała pokazać mi jak to ma wyglądać postrzelono ją. Ludzie do niej podbiegli chcieli ja wziąć, ale gdy mnie zobaczyli jeden z nich powiedział "To była matka". Próbował mnie zabrać, ale go ugryzłam i pobiegłam się schować za pień. Zostawili mnie, mamę zabrali. Ze łzami w oczach pobiegłam do taty, który mnie olał sama jak palec ruszyłam w świat. Sama nauczyłam się bronić, walczyć, polować. Znalazłam jaskinię, w której mieszkałam rok brakowało mi towarzystwa i domu. Po raz drugi ruszyłam w świat.
Właściciel: herosa137
~~~~~~
Imię: Astra
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Astra jest bardzo wrażliwa i łatwo ją obrazić. Zawsze ma pozytywne podejście do życia. Wieczne jest posłuszna przywódcy i nie obraża go. Uwielbia zabawę, jak i strzelanie z łuku. Świetnie odnajduje się w terenie. Nie lubi samotności. Nie ufa obcym, musi się do nich przekonać. Jest też czasami zdyscyplinowana.
Żywioł: umysł
Moce:
- potrafi bezbłędnie strzelać z łuku
- bardzo wysoko skacze
- przekazuje swoje myśli innym,
- teleportuje się.
Partner: Może kiedyś spotka tego jedynego.
Stanowisko: Łowca
Historia: Zostałam wytresowana w wojsku. Tam się urodziłam się i prowadzono na mnie eksperymenty. Pewnego dnia, gdy potrafiłam wszystkie swoje umiejętności zapragnęłam wolności. Swoimi myślami powiedziałam o tym dowódcy. Zgodził się, pod warunkiem, że nie zginę przy pierwszej lepszej okazji i rozwinę gatunek wilków umysłu. Całe wojsko i pożegnało mnie uroczyście. Od razu po uroczystościach pobiegłam przed siebie. Biegłam tak może jakiś tydzień. W końcu natrafiłam na tą watahę i tu zostałam.
Właściciel: Kochmanka
Imię: Lettice
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Charakter:
Odważna - Lettice jest waleczną i odważną waderą. Lubi walczyć przeciwko mocniejszym stworzeniom
Tajemnicza - Rzadko zdradza innym swoje sekrety i kryjówki, w których się ukrywa. Nie lubi też rozmawiać o swoich mocach. Zawsze gdy ma okazję znika w tajemniczy sposób.
Wrażliwa - Bardzo łatwo sprawić, by było jej smutno. Mimo, że lubi walczyć przeciwko silniejszym zawsze po walce próbuje uleczyć stwora i poprawić jego samopoczucie
Lojalna - Nigdy, ale to nigdy nie opuści swoich przyjaciół dla np. jakiegoś cennego artefaktu.
Poczucie humoru - Lubi żartować z siebie, z przyjaciół i z wielu innych rzeczy.
Rozmarzona - Jak przystało na wilka marzeń jej głowa jest pełna wielu pomysłów, planów, marzeń itp.
Samotnik - Mimo, że chce mieć jak najwięcej przyjaciół to nie lubi przebywać w większym tłumie.
Żywioł:
Marzenia - Lettice jest tzw. wilkiem marzeń. Potrafi otworzyć portal do własnego świata marzeń, w którym może robić co tylko zechce. Zwykle chodzi tam, gdy ma złe samopoczucie, chce pobyć sama lub zachwycić się pięknem rzeczy, które może sobie wyobrazić. Potrafi też przenikać do podobnych światów tylko, że innych wilków oraz stworzeń bardziej rozwiniętych intelektualnie (No co przecież mrówka raczej marzeń nie ma). Może to robić tylko za zgodą drugiego stworzenia [Za zgodą autora]. Jeśli spróbuje przeniknąć do jego marzeń bez zgody zostanie odepchnięta i wróci do normalnego świata. Dodatkowo dostanie lekkie obrażenia..
Wspomnienia – Jest to podobny żywioł jak jej pierwszy. Różni się tym, że, by przedostać się do swoich lub czyichś wspomnień potrzebuje dwa razy więcej siły i koncentracji. Gdy jest już w świecie wspomnień nie może nic w nich robić, tylko oglądać. Nikt jej nie widzi oprócz wilków, które są właścicielami tych wspomnień i są na „wycieczce” z nią.
Moce:
Podróże między wymiarami – Potrafi przemieszczać się między swoim światem, światem wyobraźni i światem wspomnień
Teleportacja – Potrafi teleportować się na małą odległość
Rozmowa z przyrodą – Potrafi rozmawiać z fauną, florą oraz z niektórymi z niektórymi z nieożywionych organizmów (czy jak to się tam zwie), a mianowicie z wodą i wiatrem
Lewitacja – Potrafi lewitować na około 4-5 sekund.
Partner: Szuka
Stanowisko: Przywódczyni Nocnej Straży
Historia: Rodzina Lettice byli bardzo niezwykli. Ojciec podróżował we wspomnieniach, a matka w marzeniach. Obie umiejętności przejęła ich córka Lettice. Miała ona dziwny charakter. Z tego powodu rodzice nie chcieli narażać córki na wszelkie niebezpieczeństwa, które czyhają na nią w lesie. Kiedy objawiła się moc córki od razu zabrali ją do wymiaru wyobraźni, w którym Lettice mogła robić wszystko co tylko będzie chciała. Wilczyca, więc nie musiała martwić się o to co dzieje się w zwykłym świecie. W jej krainie zawsze był dzień oraz piękna pogoda. Wszędzie rosły rośliny i płynął strumyk i nigdy nic nie mogło się stać Lettice. Jednak była tam sama. Jej rodzice odwiedzali ją raz na… Nawet nie wie. W jej świecie trudno obliczyć czy minęła minuta czy rok. Mimo tych wszystkich cudów, które mogła w każdej chwili upiększać to po tych wszystkich latach (tak przynajmniej myślała) czuła, że ta kraina to tak na prawdę więzienie. Więzienie, które ma chronić ją przed „niebezpiecznym” światem. Jej kraina zmieniła się. Codziennie padało, roślinność zniknęła, a strumyk wysechł. I tak wadera się starzała, a po jakimś czasie zaczęły łapać ja choroby (które nigdy nie powinny się pojawić). Wreszcie jej świat odwiedzili rodzice, gdyż wyczuwali, że coś nie tak dzieje się z córką. Gdy zobaczyli stan Lettice zaczęli płakać. Łzy te wyleczyły ją, a gdy rodzice znów chcieli przedostać się do zwykłego świata, ona potajemnie wskoczyła do portalu z nimi. Stała się wtedy rzecz niezwykła. Tak jakby cofnięto czas o jakieś 10 lat. Dorosła już wilczyca znów była mała. Wszystkie jej wspomnienia zniknęły… Był to moment kiedy wszystko miało się zacząć. Kiedy miała trafić do „więzienia”. Jej rodzice pokazywali jej do czego służą jej moce. Po około 10 minutach otworzyła portal do swoich marzeń. Jej rodzice mówili jej „No chodź, będzie fajnie”, ale ona nagle przypomniała sobie wszystko i powiedziała stanowcze „Nie! Ja wiem co chcecie zrobić. Zrozumcie, że jeśli będę w tamtym świecie odizoluję się od świata i stracę chęć do życia”. Jej rodzice nie wiedzieli co zrobić. Lettice nie chcąc wiedzieć co mogą zrobić uciekła gdzieś. Po długim biegu natrafiła na pewną watahę. Dowiedziała się, że to Wataha Black Night. Zamieszkała w niej i tam dorastała. Tam i w swoim wymiarze wyobraźni, który już nie był więzieniem, a jego przeciwieństwem. Siedziała tam dniami, a nocą pracowała jako przywódczyni nocnej straży i tak żyje do dziś.
Właściciel: TinaMina (Na Howrse Mjuan)
Sponsor: Zgaduję, że chodzi o osobę, która powiedziała mi o tym blogu. Jeśli tak to VinylowySmok
~~~~~~
Imię: Cruel
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata 4msc
Charakter: Od czego by tu zacząć? Wadera jest dość. nieprzyjemna. Bardzo tajemnicza. Naprawdę łatwo jest ją zdenerwować. Cruel jest sztywna. Nie lubi tańczyć, śpiewać itp. Cicha i poważna. Jej mimika twarzy nie okazuje żadnych emocji. Posiada ogromne pokłady okrucieństwa, brutalności, którymi próbuje zamaskować swój strach. Zaciekła, sprytna, lubi walczyć. Pod tą twardą skorupą kryje się jednak delikatność, wrażliwość... Jeśli Cru kogoś polubi, a nawet pokocha, przywiązuje się do niego nawet jeśli tego nie widać. Wrażliwa. Mocne słowa mogą ją zranić. Potrafi się śmiać i być miłą.
Żywioł: Coś pomiędzy krwią, a umysłem.
Moce: - psychokineza (opanowała ją do perfekcji)
- manipulowanie emocjami. Ta umiejętność manifestuje się w różnych formach, od wywoływania niezwykle silnego bólu, wywoływanie napięcie emocjonalnego, tworzenia iluzji opartej na strachu.
- Wadera nazywa to Sanguinum dolor. Jest to dość brutalna moc. Cruel potrafi dosłownie rozszarpać kogoś od środka. Oderwać łapę, głowę lub inne części ciała.
Partner: Chciałaby, ale potworów się nie kocha.
Stanowisko: Zabójczyni.
Historia: Nie pamięta gdzie dokładnie się urodziła, ale wie, że jej ojcem jest najszczersze zło karmiące się cierpieniem każdej żyjącej istoty, a zwłaszcza jej. Matka opowiedziała jej o tym kim jest jej ojciec, ale parę dni później zmarła. Od tamtej pory włóczy się po świecie szukając miejsca, gdzie ktoś ją zrozumie.
Właściciel: Green1000
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Jest indywidualistką, często wybuchowa. Nigdy nie zagaduje pierwsza. Jest również marzycielką. Czasami sarkastyczna. Nie okazuje uczuć wprost. Jest bardzo ambitna, lecz uważa, że jej ambicje często ją przerastają.
Żywioł: Ciemność
Moce:
- Oślepienie - potrafi pozbawić wzroku na dwie minuty.
- Widzenie w ciemności - choćby nie wiadomo, jak było ciemno, dla Loraandile to żaden problem.
- Uzdrowienie - potrafi wyleczyć rany używając własnej krwi. Nie działa to jednak na nią.
- Wykrycie niebezpieczeństwa - potrafi wykryć potencjalne niebezpieczeństwo w odległości do czterdziestu metrów
- Bonus Ciemności - gdy zapada zmrok jej umiejętności są większe niz zwykle
Partner: brak
Stanowisko: Nocny Strażnik
Historia: Nie pamięta przeszłości sprzed drugiego roku życia. Znała tylko swoje imię. Przez rok musiała uciekać przed wilkami, które chciały zyskać jej moc, które powoli zaczęła ponownie odkrywać.
Właściciel: LeaSekai
Sponsor: Mereeclar
Imię: Terrakotta ( Terra )
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Charakter: Miła, troskliwa, łatwo doprowadzić ją do płaczu, łatwo się wścieka, pesymistka, uparta, bardzo łatwo się zakochuje
Żywioł: Ogień
Moce :
- Jej skrzydła mają zdolność samozapłonu
- Jest odporna na obrażenia zadawane przez ogień
- Robi z ogniem co chce
- Telekineza
- Potrafi stworzyć ognistą zbroję dla siebie i innych ( innych zbroja nie parzy )
- Umie wyleczyć każdą ranę
- Może wyprodukować w kłach i pazurach truciznę na która jest odporna
Partner: Brak... Szuka.
Stanowisko: Przywódczyni Dziennej Straży ( Oczywiście jeżeli można. )
Historia: Nie lubi o tym mówić... Długie, smutne i brutalne...
Właściciel: TrumbleTerror
Imię: Lilianna
Płeć: Suczka/Wadera
Wiek: 3,5
Charakter: tajemnicza, sprytna, miła, spokojna
Żywioł: woda i przygoda
Moce: śnieg, telekineza, woda, wiatr, wyczuwanie przyszłości
Partner: brak, ale poszukuje ( trochę zakochana w Irio i Kinaj )
Stanowisko: Samica Beta/Przywódca Zwiadowców
Historia: Urodziła się przy spokojnym jeziorze. Miała dużą rodzinę, lecz szybko ją straciła. Od tego czasu została sama. Broniła owego jezioro przed odkryciem.
Właściciel: alina222
Sponsor: - - -
SZCZENIAKI:
Imię: Shikka
Płeć: wadera
Wiek: pół roku
Charakter: zuchwała, śmiała, odważna, sprytna, inteligentna, czasami wredna, świetna łowczyni.
Żywioł: jeszcze nie odkryty
Moce: odkrywa
Partner: za młoda
Stanowisko: za młoda
Historia: Urodziła się tutaj i jedyną ciekawą rzeczą jaka jej się przydarzyła było spotkanie z dziwnym ognikiem, który umierając oddał jej swą Moc, której jeszcze nie odkryła.
Właściciel: Safira00
~~~~~~
~~ na razie brak ~~
Imię: Kimiko
Płeć: wadera
Wiek: pół roku
Charakter: tymczasowo brak
Moce: odkrywa
Partner: za młoda
Stanowisko: za młoda
Historia: tymczasowo brak
~~~~~~
~~ na razie brak ~~
Imię: Kimiko
Płeć: wadera
Wiek: pół roku
Charakter: tymczasowo brak
Moce: odkrywa
Partner: za młoda
Stanowisko: za młoda
Historia: tymczasowo brak
Właściciel: sejlin
EXIE'XCIE < PÓŁ DUCHY >
<Po prawej stronie jako wilk, a po lewej jako duch>
Imię: Moonshine <Muunszajn>, kiedyś miała na imię Rose.
Płeć: Wadera
Moce:
- Przewiduje przyszłość,
- Sprowadza duchy na ziemię <Limit czasowy>.
Partner: Nie wierzy już w to
Charakter: Moonshine to cicha oraz ponura wadera. Nie jest już taka jak dawniej - wesoła oraz szczera. Teraz stała się raczej tajemnicza oraz negatywnie nastawiona na zawieranie nowych przyjaźni. Nie przepada za kontaktami z innymi wilkami, jest nieufna. Bardzo się zmieniła... Wiele wilków jest w stanie to zauważyć... Jest uparta oraz niemiła. Wszystko co robi poczynią dyskretnie oraz w tajemnicy.
Rodzaj: Zły
Historia śmierci:
Właściciel: juliaklimko2013
~~~~~~
Wygląd ducha:
Wygląd wilka:
Imię: Sasha (Sasza)
Płeć: Wadera
Moce:
- Furia - podczas pełni księżyca może zabić wszystko i wszystkich, a jak się skończy ta furia to zazwyczaj słabnie,
- Ogień - wszystko związane z ogniem, do tego jest odporna na ogniste ataki,
- Powstanie - zamiana w ducha albo przywoływanie duchów na określony czas,
- Zmiana - "kradnie" wygląd innych wilków i może się zmienić w inne zwierze,
- Zrozumienie - pozwala jej rozumieć język zwierząt, duchów i demonów.
Partner: Może kiedyś? I kto lubi duchy!?!
Charakter: Spokojna, lojalna i bardzo sprytna, zazwyczaj jest cicho ale zwierza się tylko znajomym, zamknięta w sobie, uczciwa, zrobi wszystko dla szczeniąt, może i jest spokojna ale na polu bitwy nie odpuszcza, jest pełna woli, silna, zwinna i mordercza, może być wredna
Rodzaj: Neutralny
Historia śmierci:
Nie ma za wiele do opowiedzenia ale to było tak: W jej 3 urodziny została jej rodzina zaatakowana przez demony. Nie umiała się obronić i dla tego porwali ją i jej matkę. Rok czasu ją torturowali gdy jeden z tych dni uznała wściekłości. Wpadła w tak zwaną furię i pozabijała demony. Uciekła i okazało się że jest pół wilkiem i pół duchem, ale o tym się dowiedziała 6 miesięcy później. Tak ledwo teraz znalazła watahę do której mogła dołączyć gdzie były wilki takie jak ona. Czuła się jak w domu. A jak tu dotarła to inna historia.
Inne zdjęcia: W furii
Właściciel: Mini84
~~~~~~
Wygląd ducha:
Wygląd wilka:
Imię: Sasha (Sasza)
Płeć: Wadera
Moce:
- Furia - podczas pełni księżyca może zabić wszystko i wszystkich, a jak się skończy ta furia to zazwyczaj słabnie,
- Ogień - wszystko związane z ogniem, do tego jest odporna na ogniste ataki,
- Powstanie - zamiana w ducha albo przywoływanie duchów na określony czas,
- Zmiana - "kradnie" wygląd innych wilków i może się zmienić w inne zwierze,
- Zrozumienie - pozwala jej rozumieć język zwierząt, duchów i demonów.
Partner: Może kiedyś? I kto lubi duchy!?!
Charakter: Spokojna, lojalna i bardzo sprytna, zazwyczaj jest cicho ale zwierza się tylko znajomym, zamknięta w sobie, uczciwa, zrobi wszystko dla szczeniąt, może i jest spokojna ale na polu bitwy nie odpuszcza, jest pełna woli, silna, zwinna i mordercza, może być wredna
Rodzaj: Neutralny
Historia śmierci:
Nie ma za wiele do opowiedzenia ale to było tak: W jej 3 urodziny została jej rodzina zaatakowana przez demony. Nie umiała się obronić i dla tego porwali ją i jej matkę. Rok czasu ją torturowali gdy jeden z tych dni uznała wściekłości. Wpadła w tak zwaną furię i pozabijała demony. Uciekła i okazało się że jest pół wilkiem i pół duchem, ale o tym się dowiedziała 6 miesięcy później. Tak ledwo teraz znalazła watahę do której mogła dołączyć gdzie były wilki takie jak ona. Czuła się jak w domu. A jak tu dotarła to inna historia.
Inne zdjęcia: W furii
Właściciel: Mini84
~~~~~~
Wygląd wilka:
Wygląd ducha:
Imię: Lucy
Płeć: Wadera
Moce:
- Latanie.
- Bezszelestne poruszanie się.
Partner : Brak
Charakter: Lucy jest miła i przyjazna. Lubi poznawać nowe wilki. Kocha się śmiać, ale nie lubi głupich żartów. Lucy najbardziej kocha lawendy i róże.
Rodzaj: Neutralny
Historia śmierci: Lucy zginęła gdy potrącił ją rozpędzony samochód.
Od tamtej pory Lucy jest chora na zaniki pamięci krótkotrwałej, przez co nie pamięta zdarzeń z poprzedniego dnia. Pamięta swoje życie do chwili gdy szła przez las. Codziennie rano myśli, że właśnie się obudziła po spacerze po lesie. Nie zdaje sobie sprawy, że minęło dużo czasu, dla niej to tylko jedna noc.
Właściciel: kimeki
~~~~~~
Wygląd wilka:
Wygląd ducha:
Imię: Ivy Toxic
Płeć: wadera
Żywioł: Magia Mroku
Moce:
- nie do końca wie na co ją stać
Partner: Nie ma
Stanowisko: Samica Omega(jak mogę) i/lub zabójca
Charakter: cicha samotna, odważna, chłodna dla innych wilków. oszczędna w słowach
Rodzaj: Coś pomiędzy złym a neutralnym
Historia śmierci: Umarła nim się jeszcze narodziła. Była bezwładną kupką sierści. Kiedy wszyscy ją pozostawili wstała i poprostu odeszła. Odkryła po jakimś czasie iż potrafi przybrać materialną postać
Inne zdjęcia: 1
Właściciel: Liria01
~~~~~~
Wygląd wilka:
Wygląd ducha:
Imię: Ivy Toxic
Płeć: wadera
Żywioł: Magia Mroku
Moce:
- nie do końca wie na co ją stać
Partner: Nie ma
Stanowisko: Samica Omega(jak mogę) i/lub zabójca
Charakter: cicha samotna, odważna, chłodna dla innych wilków. oszczędna w słowach
Rodzaj: Coś pomiędzy złym a neutralnym
Historia śmierci: Umarła nim się jeszcze narodziła. Była bezwładną kupką sierści. Kiedy wszyscy ją pozostawili wstała i poprostu odeszła. Odkryła po jakimś czasie iż potrafi przybrać materialną postać
Inne zdjęcia: 1
Właściciel: Liria01
DUCHY:
~~ brak ~~
Jak dołączyć do watahy?
OdpowiedzUsuń