sobota, 23 sierpnia 2014

Od Subaru

Wszędzie zrobiło się biało. Nie wiedziałem gdzie jestem. Nagle rozległ się kolejny głuchy ryk i chwilę potem rozbłysło rażące światło. Nie wiedziałem co się ze mną stanie. Nie mogłem określić swojego obecnego położenia przez co byłem niezwykle podenerwowany. Przed oczami nastała ciemność. Zanim się obejrzałem byłem już z powrotem, tyle, że nie wylądowałem w tym samym miejscu gdzie byłem przedtem. W pobliżu było jezioro w, którym się przejrzałem. To nie ja.
W końcu wybrałem jeden kierunek i ruszyłem w tamtą stronę. Po chodzeniu jak dziecko we mgle w oddali dostrzegłem znajomą sylwetkę. By przyśpieszyć drogę zmieniłem się w smoka (coś nowego) i podleciałem do Vuko.
Wylądowałem przed nim i zmieniłem się w wilka.

<Vuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy