czwartek, 4 grudnia 2014

Od Kail' a cd historii Alby

- Nie, dzięki, właśnie wychodziłem - warknąłem nie miło
- Kail! - zwróciła mi uwagę Misi - Co ty wyprawiasz?! Myślisz czasem co mówisz?! Nie masz prawa być na nią zły!
- Mogę być na nią zły! Nie mogę jej za nic obwiniać a to różnica! I nie musisz mi przypominać kto tu jest naprawdę winny!
- Kail... - uspokoiła się - Ale ja nie mówię że to twoja wina... Nie panujesz nad tym
- No właśnie! Gdybym umiał... Nic by się nie stało!
- Ale to nie twoja wina!
- A czyja?! To moje łapy zadały cios to mój umysł pragnął jej śmierci!
- To nie byłeś ty Kail! Ty byś jej nie skrzywdził! Tak jak jakiejkolwiek innej nie winnej istoty...
- A jednak! Sam też bym o tym nie pomyślał... Dlatego nie chce narażać nikogo więcej! Nie rozumiesz?!
- Rozumiem... - powiedziala Misi.
- Nie musisz mnie śledzić!, Ani nic w tym stylu! - zwróciłem się do wadery - Sam dam sobie radę... - posmutniałem
-...

<Alba? I co odpowiesz? Soorka... Cała wena została zużyta na tworzenie opo do Fazie xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy