sobota, 15 marca 2014

Od Kill'a cd historii Ines

- Ines! - zawołałem
Wadera leżała na ziemi, a ja kompletnie nie wiedziałem co zrobić. Odwróciłem się do stworzeń, które do niedawna chciały nas zabić i zobaczyłem, że powoli zmierzają do wyjścia.
- Chodźcie tu! - krzyknąłem ze złością - To przez was musiała użyć mocy i o mało nie zginęła! A może zginęła? W każdym razie pomóżcie, cholerne kreatury!
Jeden z potworów poparzył na mnie i bezradnie wzruszył ramionami. Później reszta zrobiła to samo i wyszła z jaskini. Zauważyłem, że jedno małe, świecące na różowo stworzonko nie poszło z nimi. Powoli podszedłem do niego.
- Hej mały - zacząłem przyjaźnie - mógłbyś zostać z moją przyjaciółką, w czasie gdy ja poszukam... czegoś?
Potworek pokiwał główką i podszedł do Ines. Położył się obok niej i zauważyłem, że łapy wilczycy zaczynają świecić. Miałem nadzieję, że to utrzyma ją przy życiu póki nie wrócę, ale i tak musiałem się spieszyć. Wybiegłem na zewnątrz i instynktownie skierowałem się na północ. Po kilku minutowym biegu dotarłem do czegoś, co do złudzenia przypominało zamek, lecz było zbudowane z chmur. Przy bramie zatrzymało mnie dwóch strażników.
- Kim jesteś i w jakim celu tu przychodzisz? - zapytał ostro jeden z nich
- Jestem Kill i przychodzę, aby pomóc Ines, która... - nie dokończyłem ponieważ strażnicy rzucili się na mnie i założyli mi na głowę worek. Chwilę później poczułem okropny ból w łapie i zapanowała zupełna ciemność.

<Ines?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy