środa, 30 października 2013

Od Alice cd historii Kinaj'a

Ona chce nas zgwałcić, ona chce nas zgwałcić... ONA CHCE NAS ZGWAŁCIĆ!
Mruczałam do siebie próbując zignorować fakt, że trzyma mnie swoimi wymionami. Byliśmy już blisko chatki. Uderzając biodrami w drzwi otworzyła je i postawiła na ziemie mnie i Kinaja. Dom był dosyć spory, ale zwróciłam uwage na czerwone olbrzymie łóżko, które stało tuż przed nami. Leżały na nim poduszki w kształcie serc, kieliszki po szampanie i kawałki czarnego materiału...
- Oh, przepraszam Was, zapomniałam posprzątać! - krzyknęła i potruchtała do łóżka sprzątając z niego śmiecie. Kiedy nie patrzyła przysunęłam się bliżej Kinaja i szepnęłam:
- Jeśli ona będzie chciała... "Coś" zrobić, to jak zamierzasz od niej uciec?!
Nie poznałam jego odpowiedzi, bo giga krowa odwróciła się z powrotem do nas i zaszczebiotała:
- Przyniosę Wam trochę wina! Byłby wstyd, gdybym nie obsłużyła swoich gości! Proszę, rozgośćcie się! - wskazała na łoże i pobiegła do innego pokoju mrucząc coś pod nosem. Usiadłam na brzegu i popatrzyłam na Kinaja:
- I co robimy?

<Kinaj? Tag bardzo erotycznie ;-;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy