czwartek, 31 października 2013

Od Blood cd historii Shervany

- Kogo?- Zapytał mój ukochany.
- Jak byłam mała kiedyś zapuściłam się na tamte tereny...- Wyznałam.
- Więc zapuściłaś się na tereny naszej watahy?- Zapytała zdziwiona Shervana.
- Tak... Po kilku latach tam wróciłam i spotkałam Wasko i on mnie zaprosił do watahy i tak dalej... Ale wracając do rzeczy. Tak, zapuściłam tam się kiedyś.
- Sama?- Upewnił się Wasko.
- Nie. Poszłam tam z moją siostrą.
- To ty miałaś rodzeństwo?
- Tak. Miała na imię Susy.
- I?
- I właśnie tam ona zniknęła...- Zamilkłam.
- Jak to?
- Tak naprawdę nie lubiłyśmy się. Ona tam mnie zostawiła i gdyby nie mój instynkt zostałabym tam na zawsze.
- Zapewne to była twoja siostra. Ale czemu cię chciała zabić?
- To długo historia...- Jęknęłam.- Byłam młodą alfą i miałam zostać przyszłą alfą a moja siostra była zazdrosna i mnie zostawiła aby ona nią została.
- A została?- Wasko wciąż się dopytywał.
- Nie. Został nim mój brat. A ona i tak była zazdrosna... I odeszła z watahy. Kapujecie?

< Wasko? Sher?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy