niedziela, 20 października 2013

Od Kinaj cd historii Dejli

- W sumie to nie mam pojęcia.
- Jak to? Przecież tam byłeś tak? - powiedziała zdezorientowana samica.
- No byłem... - droczyłem się z nią dalej.
-  I co ci powiedziała?
- Ale kto?
- No Alfa! - powiedziała już lekko zdenerwowana samica.
- A, Alfa... Nic mi nie powiedziała - uśmiechnąłem się do niej dalej zgrywając głupka.
- Jak to ci nic nie powiedziała?!
- No tak jakoś wyszło.
- Możesz mówić do rzeczy a nie zgrywaj głupka - warknęła zdenerwowana Dejla.
- Dobra... Przepraszam cię... Po prostu nie gadałem z Alfą.
- Czemu?!
- Ponieważ powiedziano mi że Alfa jest na jakimś wyjeździe w Anglii cz coś w tym stylu i że wróci pod koniec tygodnia...

<Dejla? tak wiem to było dziwne xD ale wiesz zawsze jest beta ;) >
< Dejla? Tak wiem to było dziwne xD ale wiesz zawsze jest beta xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy