poniedziałek, 28 października 2013

Od Rosie cd historii Kill'a

- Znajdziemy wyjście... - powiedziałam z przekonaniem, chociaż nie byłam zbyt pewna.
- A widziałaś je tu? - basior rozejrzał się demonstracyjnie.
- Tak, na suficie - odpowiedziałam z zaskoczeniem.
Zapadła chwila milczenia.
Tylko jak my się tam dostaniemy? Czy jest jakiś sposób? I co wtedy? - myślałam intensywnie - Myśl kobieto, myśl!
- Ha! - krzyknęłam triumfalnie - Mam jak tam trafić, jeśli odwrócimy grawitację... Tylko wtedy świat, w którym będziemy, będzie odwrócony...
- A umiesz ją odwrócić? - przerwał mi wyraźnie zniecierpliwiony Kill.
- Ja umiem - usłyszeliśmy chrapliwy głos gdzieś po prawej.
Siedział tam stary, siwy basior.
- I na to nie wpadłeś?
- Nie - odpowiedział.
- Pomożesz nam?
- Tak... Jeśli pozwolicie mi iść z wami.
- Kill, jak myślisz?
- Chyba tak...
- To chodź - powiedziałam pewnie.
Basior odwrócił grawitację. Miałam wrażenie, ze zaraz zwrócę mój ostatni posiłek, ale po chwili wszystko było OK.
gdy przebrnęłam na drugą stronę "stawu", zobaczyłam, że ten stary basior powoli przemieniał się w potwora.
- Czyli to był spisek! - krzyknęłam z rozpaczą.
Znaleźliśmy się...

< Kill? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy