piątek, 25 października 2013

Powracam...

... z Narnii, więc:

Fanfary, poproszę, fanfary!
Oto wraca do Was człek żwawy! < XD >

A tak wogóle to:
HeJkA!
Na serio to wczoraj wróciłam z Liverpool'u < takie "małe" miasteczko w Anglii > i na szybko ogarnęłam pocztę, a teraz czas na watahę!

Co zamierzam?
- aktualizacja wszystkich podstron < tak, wiem zaniedbałyśmy etykiety i inne >,
- nowy konkurs? Prawdopodobnie tak, ale to po tym jak odpiszę na Wasze opo/wiadania i dodam nowego ;)
- zgrać Was ze sobą. Ludzie tu są bardzo fajni, niektórych znam po troszku, dwóch człeków z reala, a z pewną grupką regularnie piszę! Naprawdę jesteście zacnymi milordami, mięsożercami, molami książkowymi i genialnymi ludziami! Zachęcam Was gorąco do pisania między sobą, bo naprawdę warto!
- zmieniam czcionkę bloga,
- piszcie czy chcecie, by dawać jakieś rzeczy z Czarnego Rynku Wam w nagrodę za jakieś rzeczy w wataszce,
- poza tym myślę o zrobieniu jakiś odznak, czy coś w tym stylu w nagrodę za różnę rzeczy ;3 Np. gadanie na chacie, opowiadania, bycie fajnym >.<

Inne:
- dziękuje Kimiko za zaopiekowanie się watahą na czas mojej niebecności! <3
- dziękuje Rosie za to cudo:



< tłumaczenie: wyluzuj i pokochaj Watahę Black Night >
- dziękuje Wam, że nadal jesteście z nami!

Zaś różgę dostaje:
- Secreth Death i wszystkie jej pozostałe wilki z fałszywych kont. Obrażaj mnie ile chcesz, ale pamiętaj, że prymitywni ludzie mieli lepszy instynkt przetrwania - nie zaglądali w paszczę tygrysa szablozębnego ;3

Rózgą pierwszy raz,
ach, jak szybko płynie czas.
Gdy dostaniesz trzeci raz,
skończy się Twój wilczy czas.


Wasza Samica Alpha,
Shervana

4 komentarze:

  1. Straszne. No, dajesz straszysz mnie twoim pobiciem. Uważam że Kimiko/Kinaj byłoby lepszą alphą. I dodatek. Sprawie ci przyjemność cioto - odchodzę.


    Żegnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło tu, miło...

      Usuń
    2. Dałam przestrogę, że prymitywni ludzie jak mnie nazwałaś nie zaglądają do pyska tygrysom szablozębnym. Teraz przetłumaczę Ci to tak byś zrozumiała: nie podskakuj silniejszym / nie narażaj się na niebezpieczeństwo swoim głupim zachowaniem. "Hejcić" i obrażać mogę nawet prezydenta póki nie dowie się gdzie mieszkam. Pamiętaj, że prawdziwy świat jest za ekranem, wirtualnymi przyjaciółmi, którzy mnie obrażą nic nie zdziałasz. Nie załatwią Ci pracy, prawdziwych przyjaciół, szacunku, ani rozumu. Nadal nie nauczyłaś się co to sarkazm? Różga była upomnieniem, pobiciem zaś Cię nie straszyłam, śmiałam się z tego póki nie zaczęłaś mnie wkurzać. Stań przede mną i obraź mnie, to nie jest wyzwanie do walki tylko test na odwagę. Na necie można wszystko, w realu jest to trudniejsze. Kinaj/Kimiko to moja przyjaciółka ze szkoły i razem ustalamy co robimy w wataszce, ona dopracowywuje moje pomysły. Jeśli uważasz, że byłaby lepsza ode mnie, bo się do Ciebie miło zwraca to zapytaj innych jak się do nich zwracam. Obrażam kogoś? Tak jak Ty mnie? Poza tym ona też nie przepada za rozmowami z Tobą, sądząc z tego co mówiła i z "powiedziałabym coś, ale nie chce obrażać piesków". Rov też się wkurzał na Ciebie. Hmmm, "cioto", ale oryginalne. Powiedziałam obrażaj mnie ile chcesz, mnie to nie rusza, według mnie pokazuje tylko głupotę tego kto pisze/wypowiada te słowa. Po co tracić czas na nie? Co one znaczają wogóle? Podasz mi definicje? Ja nie wiem co oznacza ciota, nie będę kłamać, ani sprawdzać w Wikipedii, czy czym to tam. Nie używam słów, których nie znam znaczenia. To koniec mojej wypowiedzi, a na koniec dodam, że wielką przyjemność mi sprawiłaś ostatnimi słowami ;3 Nie chciałam sama Cię wywalać, bo nie jestem chamska i za prywatne kłótnie nie będę Cie wyrzucać, ale jak sama się wyprosiłaś, dodając na koniec taki "piękny" zwrot do mnie to proszę bardzo.

      Usuń
    3. NIE JESTEŚ CHAMSKA. BEKA.
      Nie wiesz co znaczy ciota? To ja cię oświecę - jest to osoba zachowująca się prymitywnie, strasząca wszystkich, pępek świata.
      I Dajesz. Zapierdalaj do mnie do domu i mnie pobij. Wiesz gdzie mieszkam, więc nie udawaj głupiej ( a może wcale nie udajesz? c: )
      Mam świat za komputerem, w którym mam przyjaciół, z którymi chodzę do parku, na sklepy i zapraszamy się do domu.
      To, że ty uważasz się z jakąś
      ,, lepszą " nie znaczy wcale że taka jesteś. Twoja ,,wyobraźnia" to oklepane JEDNOROŻCE i inne różowe piździołki. Pisze i mówi się ,,Hejtować" a nie ,,Hejcić".
      Wszyscy potrzebują napędu do swojej wyobraźni, moja składa się głównie z podróży po galaktyce
      niebieską budką. Apalapucia, i
      dłonioboty to mój własny wymysł.
      Jeżeli masz z tym problemy to idź zluzuj patrząc na Smerfy ._.
      Ja odeszłam, ponieważ nie podoba mi się ta wataha i TY.
      Założyłam watahę do której już dołączyły 2 osoby, a wataha ma dopiero 1 dzień.
      Chcesz obrażać prezydenta? Spoko, podam mu twój adres.
      Czekam tylko aż inni się na tobie poznają.

      Usuń

Obserwatorzy