środa, 23 października 2013

Od She cd historii Kinaj'a

Matko, powinien patrzeć jak chodzi - fuknęłam ale jednak nie zrobiłam tego na głos, oraz popatrzyłam na niego.
- Heh, nic ci się nie stało? - zapytałam z troską.
Idiotko, kup sobie okulary, on jest nieprzytomny!
Podeszłam i zaczęłam nim potrząsać, na szczęście zaraz się obudził i popatrzył na mnie nieprzytomnym wzrokiem.
- Uh.. Gdsiee... Ijaa.. Ijessssstem? - Hep - Hto tyyy?
- Ile palców widzisz? - zapytałam pokazując 3.
- Cztery małe i dwa duże - powiedział.
Chciałam go uderzyć ale zatrzymał moją łapę i powiedział :
- Żartowałem.
Naburmuszyłam się. Byłam na siebie zła, jak mogłam dać się oszukać?
- Niezbyt śmiesznie - powiedziałam pokazując język.
- No weź. Na żartach się nie znasz?
- Mam dosyć.. Dziwny gust jeśli chodzi o żarty. Budyń z liściem. - powiedziałam po czym zaczęłam się śmiać, nie wiem czemu ale wydawało mi się to bardzo śmieszne.
Basior tylko na mnie popatrzył. Zaraz zapytał :
- My tutaj gadu gadu a nawet nie znamy naszych imion. Jestem Kinaj.
- Mój Brat Niedźwiedź. Jestem She.

< Kinaj? Niedźwiadek .3. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy