poniedziałek, 28 października 2013

Od Rosie cd historii Raven'a

- Jestem osobą odpowiednią - powiedział anioł - Najwyraźniej na nią już czas - anioł wskazał na mnie.
- Jak to? Przecież... Przecież Raven mnie uratował! - krzyknęłam.
Strumień łez spływał po moim pysku, jednak nic nie było w stanie tego powstrzymać.
- Mogło być dobrze, mogłam jeszcze odbudować moje życie - szepnęłam, a wtedy zalała mnie fala niepohamowanej wściekłości.
Rzuciłam się na anioła. Na początku myślałam, że przez niego przelecę, jednak tak się nie stało. Wstąpiła we mnie jakaś siła. Anioł padł na ścianę, nieprzytomny. Po chwili ciężko było nie zauważyć, że jego anielskość nie jest już taka jak przedtem: stawał się czarny i mroczny.
- To chyba nie była prawda... Skoro nie był aniołem...- powiedziałam do Raven'a.



< Raven? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy