środa, 30 października 2013

Od Kinaj cd historii Dejli

- Oki :) jestem w wataszce. To może to jakoś uczcimy?  - spytałem
- Co masz na myśli? - zapytała trochę zdezorientowana wadera
- Choć to ci pokażę - powiedziałem uśmiechając się do niej
- No dobrze
Po tym skinąłem na nią głową i zacząłem iść a wadera dorównała mi kroku. Szliśmy tak przez pewien czas rozmawiając po czym zatrzymałem się
- Co robisz?
- Popatrz- powiedziałem odgarniając krzaki
- Eeee... Tu jest ziemia?! O co chodzi?! - powiedziała zdziwiona wadera
- Nie do końca...- zacząłem kopać a po jakiś 3 ruchach łapą, ziemia się osunęła i powstał średniej wielkości tunel
- Chodź - powiedziałem do wadery i wskoczyłem do tunelu. Dejla zrobiła to samo
- Kinaj... Nic nie widzę
- Nie musisz nic widzieć zaufaj mi - powiedziałem i złapałem waderę za łapę. Poszliśmy dalej. Zobaczyłem światło
- Już nie daleko. To moje ulubione miejsce na świecie - powiedziałem i popatrzyłem na nią. Wyszliśmy, oślepiło nas słońce i zobaczyliśmy to:




< Dejla? i co ty na to? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy