niedziela, 20 października 2013

Od Kinaj cd historii Alice

To było trochę dziwne... przysiągł bym że wcześniej nie miała tego królika pod łapa... Tylko pytanie skąd on się tam wzioł... Może ona jest czarownicą która umie tworzyć pluszaki króliki... A ja głupi latałem w tą i z powrotem żeby stworzyć coś na podgląd królika. Miałem masę pytań typu z kąd jest wytrzasnęła tego pluszaka, albo jak stała się czarownicą itd. Ale kiedy zobaczyłem łzy w jej oczach postanowiłem odpuścić < między innymi dlatego, że znając życie, gdybym wypowiedział choć jedno słowo  również bym się rozpłakał > Miałem trochę mieszane uczucia. Nie byłem pewien czy jak czegoś nie powiem to przypadkiem jej nie dobije... Tylko... Pokazać jej to... Może jej to poprawi chumor... A może też się zbłaźnię bo jej chodzi o coś innego... No cóż... Narazie ogarnę co się dzieje potem będzie czas na zastanawianie się co dalej.
- Alice...- starzałem się to powiedzieć bardzo łagodnym i pełnym współczucia głosem, ale nie wiem do końca jak mi to wyszło bo cudem powstrzymałem się od płaczu - wszystko w porządku? - ciągnąłem dalej...

< Alice? o co chodzi?! xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy