piątek, 27 grudnia 2013

Od Kill' a cd historii Ines

- Miałem, ale już się czuję lepiej. - uśmiechnąłem się
- Możemy... - zaczęła Ines
Nagle usłyszeliśmy krzyk Kim. Wszyscy pognaliśmy w stronę, z której dochodził głos. Okazało się, że wilczyca wpadła do wody, a ponieważ nie umiała pływać, to wołała o pomoc.
- Oh, Kimmy. - westchnęła Clarissa podając jej łapę - Kiedy ty dorośniesz?
- Zapytaj mojego brata. - burknęła - Jest starszy, a głupszy.
- Ja ci dam! - zaśmiałem się i zacząłem gonić siostrę
Po chwili padłem zdyszany na ziemię a Kimmy podeszła do Ines. Nie słyszałem, o czym jej mówiła i szczerze, to jakoś w tej chwili mnie to nie obchodziło. Po chwili podbiegłem do nich i skoczyłem na siostrę.

***Kimmy***

Podeszłam do Ines.
- Kill się w tobie zakochał. - szepnęłam słodko - I za niedługo może zapytać czy...
Zostałam zaatakowana od tyłu. To kompletnie niesprawiedliwe!
- Puszczaj mnie! - wrzasnęłam

***

<Ines?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy