czwartek, 19 grudnia 2013

Od Ines cd historii Kill' a

Kiedy rozbłysnęło światło rozejrzałam się dookoła. Kowu miał rację... Sporo było tu wilków, które najprawdopodobniej  przez naszą zabawę musiały tu tkwić. Spojrzałam na basiora leżącego pod zaciskiem moich łap. Przez ciemność panującą tu jeszcze kilka sekund temu nie mogłam mu się dokładnie przyjrzeć. Teraz jestem pewna że to on. Nic się drań nie zmienił. Po samym jego spojrzeniu można było poznać że nie należy  mu ufać. Wyglądał tak:


Rzucił podejrzliwe spojrzenie na Kill' a. Ale mniejsza o tym głupku. Bardziej zastanawiało mnie to co właśnie zrobił Kill. Co to miało właściwie znaczyć? Czemu świetliki? I co on tam mamrotał pod nosem.... Postanowiłam zachować się trochę dojrzalej a nie ukrywać co mi na duszy leży. "Po prostu zapytam" pomyślałam po czym zwróciłam się w stronę Kill' a
- Wszystko w porządku? O co chodzi?

<Kill? Plose, masz jego wygląd :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy