poniedziałek, 16 grudnia 2013

Od Ines cd historii Kill' a

- Nie unoś się tak...-powiedziałam kładąc się, a basior jeszcze coś marudził pod nosem
- Nie unoszę się po prostu wkurza mnie to, że tu siedzimy - powiedział zirytowany
- Nie wcale tylko troszeeeczkę się wpieniłeś...
- A co mam robić? Jesteśmy uwięzieni w jakimś mini schowku!
- Nie przesadzaj... Nie jest znowu taki mały - powiedziałam i zaczęłam biec prosto przed siebie - I widzisz? nie jest taki znowu mały - krzyknęłam do Kill' a biegnąc dalej przed siebie. Nagle poczułam że moje ciało z nieokreślonych przyczyn leży na ziemi. Po chwili basior do mnie podbiegł. Zorientowałam się że o coś się potknęłam, a basior pomógł mi wstać. Tylko, że... to nie był Kill...
- Kowu?! Co ty tu robisz?! - powiedziałam z wielkim gniewem w głosie.

<Kill? Paczaj jak szybko odpisałam xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy