poniedziałek, 9 grudnia 2013

Notka

HeJkA!

Tak wiem, zaniedbałam się ostatnio :c
Pseplasam :c
No, ale wystawianie ocen proponowanych i trzeba się postarać o jako takie świadectwo < przez co mam nawet 4 sprawdziany w tygodniu >.
Jednak już powoli to ogarniam, więc można by coś na wataszce porobić.

Niedługo świętaaaaaa! ;D
Wolny czas, prezenty, Kevin sam w domu itp. itd.
Mam nadzieję, że wataha się ożywi ;3

Em mnie ruszył pytając co zamierzam na święta, a ja zrobiłam minę w stylu " . _ . ".
Wypadałoby coś zrobić.
Więc postanowiłam nad czymś pomyśleć, dziś ide do Kimiko / Kinaj / Ines i razem pogłówkujemy ;3

Od Was liczę na większą aktywność co mnie pewnie bardziej zmotywuje, bo na razie cichutko :c
Ja zaś postaram się coś z okazjii świąt zrobić i w końcu ten konkurs na poznawanie się ludziów XD

Wasza Przepraszająca Samica Alpha,
Shervana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy