środa, 18 grudnia 2013

Od Ines cd historii Kill' a

- To taki pewien idiota który powinien juz dawno nie żyć! - krzyknęłam wściekła
- Oj Ines... Nie denerwuj się tak przecież nic się nie dzieje. Może bądź grzeczna i przedstaw mnie koledze - powiedział z wrednym uśmieszkiem na ryju < bo inaczej się tego określić nie da > Kowu. Jego słowa bardzo mnie zdenerwowały i myślałam że zaraz wybuchnę
- Nie odzywaj się! - wrzasnęłam
- Oj Ines, Ines, mała biedna słodka Ines. Przecież wiesz że nie warto zemną zadzierać - powiedział  jeszcze bardziej mnie denerwując
- Kto to mówi - powiedziałam rzucając się na basiora i unieruchamiając go. - A teraz gadaj! Skąd się tu wziąłeś?
- Ej mała wyluzuj - powiedział a ja wrogo na niego spojrzałam i mocniej przycisnęłam do ziemi - Spokojnie... Trafiłem tu tak jak wszyscy inni
- Co to znaczy wszyscy inni - spytałam trochę niepewnie -jesteśmy tu w trójkę
- No nie powiedziałbym - wciął  się w rozmowę Kill, po czym przyjrzałam się czarnej <jak do tond sądziłam> pustce. Zaczęłam dostrzegać kontury innych wilków albo jakis stworzeń - O co w tym wszystkim chodzi? - myślałam na głos
- KTOŚ - podkreślił Kowu - przekroczył limit tworzenia portali... Teraz wszyscy którzy akurat chcieli przedostać się gdziekolwiek za pomocą portalu siedzą tutaj, aż do momentu w którym sieć nie będzie tak obciążona - powiedział z naturalnym już uśmieszkiem.
- Sieć?  - spytałam trochę nie kumając o co mu chodzi
- Wszystkie portale to jedna wielka sieć -powiedział ironicznie Kowu - Jeżeli w krótkim czasie wytworzy się wiele portali lub wiele osób stworzy portaln równocześnie itp. Sieć się przerywa i wszyscy trafiają tu aż jej naprawienia - dodał, a ja dość znacząco spojrzałam na Kill'a. Z jego miny wyczytałam że chyba równiez twierdzi że to całe urwanie sieci to nasza sprawka.

< Kill? Popsuliśmy sieć xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy