sobota, 28 grudnia 2013

Od Ines cd historii Kill' a

- Kim ma racje... To tak nie działa - uśmiechnęłam się - No powiedzmy na przykład to miejsce
- A co jest z nim nie tak?
- Nic poza tym że "jest do góry nogami" - powiedziałam i wszyscy po patrzyliśmy się w górę. Nad naszymi głowami była ziemia. No może nie zaraz nad głowami... Było do niej jakieś 100m.
- Widzicie? Ten wszechświat rządzi się innymi prawami. Trzeba tu uważać. Dlatego właśnie musimy sie stąd wynosić!
- Oj nie przesadzaj! Trzeba wszystko obejrzeć! - powiedziała radośnie Kim
- Nie Kim! To nie jest bezpieczne! - krzyknęłam ale ona już pobiegła. Biegała w kółko. Wbiegła do kałuży i zniknęła nam z oczu
- Gdzie jest Kim? - krzyknął Kill
-  Nie mam pojęcia! - krzyknęłam z przerażeniem
- Tu jestem! - krzyknął znajomy głos Kim. Pobiegliśmy w miejsce gdzie zniknęła wadera. Widzieliśmy tylko łapy. Wadera spadła w przepaść i trzymała się tylko przednimi łapami.
- No pomóżcie mi! - warknęła wadera a ja i Kill ją wciągneliśmy. - Przecież ja tylko weszłam w kałużę!
- Mówiłam wam.... Tu wszystko jest inne... Wchodzisz w kałużę i nagle spadasz w dół.  Idziesz ulicą i nagle wchodzisz w ścianę...

< Kill? Tu wszystko jest inne xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy