środa, 25 grudnia 2013

Od Kill'a cd historii Ines

- Mmm... - zacząłem - Mam opowiadać?.
- Tak. - powiedziała Ines
- Od urodzenia byłem w Watasze Nadziei i tam poznałem Kowu'ego. Ogólnie byliśmy przyjaciółmi, aż do czasu, kiedy rozpętała się wielka wojna. On stanął po stronie zła i razem z Mack'iem nasłali na mnie Vackiliana, przez którego teraz ledwo chodzę. - wskazałem na swoją przednią łapę - I jeszcze Lestie, ale o niej może później ci opowiem.
- Ale dlaczego teraz jesteś Kill'em? - zapytała
- Chwilę, do tego właśnie dochodzę. - uśmiechnąłem się lekko - Doznałem bardzo poważnych obrażeń i musieli leczyć mnie magią. Pewna czarodziejka zobowiązała się mnie chronić i w leczyć w razie potrzeby. Pewnego razu musieliśmy uciekać z terenów watahy, a ponieważ Kowu nie chciał na to pozwolić to "tajnymi mocami" zamknął nas w pseudo więzieniu. Jednak Mack wypuścił nas po kilku dniach, ale przestrzegł, że jeszcze kiedyś na pewno się spotkamy. Uciekliśmy daleko od tamtego miejsca, ale po to, aby nas nie gonili Clarissa, bo tak nazywała się czarodziejka, zmieniła kolor mojego futra. Imię Kill przyjąłem na przeciw mojej osobie, ponieważ oznacza ono "Zabić".

<Ines?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy