środa, 25 grudnia 2013

Ważne informacje!

Mam 2 ważne informacje ;)

1.
W związku z Świętami Bożego Narodzeni życzymy wam zdrowia, szczęścia i wszystkiego co najlepsze. Z tejże okazji przygotowałyśmy prezenty! Zajrzyjcie na nową stronę o nazwie Prezenty ;) Tam się wszystkiego na ten temat dowiecie ;)

2.
27 grudnia 2013 roku będzie obchodzone ważne święto! A dla tych którzy z różnych powodów nie kojarzą tej daty... To URODZINY naszej głównej administratorki i założycielki tej watahy Safiry00! Mam dla was propozycję... Skoro to urodziny to powinniśmy jej coś ofiarować! Nie będziemy bawić się w wybór wspólnego prezentu... Za to niech każdy z was da jej COŚ! Chodzi mi tu o jakąś bardzo głupią rzecz < to może być nawet nalepka, albo długopis> Wymyślcie po prostu coś kreatywnego z czego będzie ubaw ;) Bądźcie z tym gotowi na piątek! Chciałabym żebyście w ten właśnie dzień < piątek > byli na blogu koło godzin 17-21 ;) ja też postaram się być ;) Mam ciekawy pomysł ale do zrealizowania tylko jeżeli będzie dużo osób ;)  Mam nadzieję że będziecie bardzo kreatywni i powstaną bardzo głupi prezenty ;) Miłej zabawy przy wymyślaniu ;)

Sejlin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy