poniedziałek, 20 stycznia 2014

Od Blood cd historii Wasko

- Chodzi ci... O partnerstwo?- zdziwiłam się.
Basior przytaknął. Zamyśliłam się. Owszem, znaliśmy się, kochałam go. Ale... Czy będę szczęśliwa? Tak, to na pewno. Wiedziałam co odpowiedzieć. Na moim pysku pojawił się uśmiech. Basior zrozumiał o co mi chodzi.
- Czyli tak?- zapytał chcąc się upewnić.
- Oczywiście, że tak.- zaśmiałam się.
~ Serio?- w myślach usłyszałam znajomy głos.
~ Zsair?! Naprawdę to ty?! Nie wiedziałam, myślałam, że masz zbyt mało mocy aby móc się ze mną porozumiewać.
~ Więc jak widzisz myliłaś się.- usłyszałam jego wesoły i radosny śmiech.
- Em... Blood wszystko w porządku?- z zewnątrz dobiegł mnie głos Wasko.
- Och... Tak...- dopiero teraz przypomniało mi się, że nie mówiłam mojemu ukochanemu o Zsair'ze.

<Wasko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy