niedziela, 26 października 2014

Od Aiyanny cd histroii Faas Vokun

Przestałam walczyć. Miał rację, to nie miało sensu.
- Przepraszam - powiedziałam. - Dawno nie miałam kontaktu z watahą i zwykłymi wilkami - To była prawda. Bycie w Shinigami nie było byciem w watasze. - To będę mogła dołączyć czy nie? -zapytałam.
- Zobaczymy, ale najpierw wyjdźmy z tego lasu - odparł basior.
- Dobrze - odparłam i ruszyłam bez słowa. Szliśmy w milczeniu mijając wykrzywione drzewa, małe śmierdzące wonią rozkładu bagna. Wokoło nas kręciło się pełno dziwacznych stworzeń. Gdy już wychodziliśmy z lasu odezwałam się:
- Do tej watahy doprowadził mnie biały jeleń widmo. Goniłam go aż do polany na której się spotkaliśmy. Potem się rozpłynął... - powiedziałam.

<A Faas na to?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy