sobota, 11 stycznia 2014

Od Ines cd historii Kill' a

- Może...może...- zastanawiałam sie
- Emm.. To co? - spytał basior
- Już wiem - krzyknęłam i wybiłam się na jakieś 2m w powietrze.
- Tak? - spytał basior
- Chodźmy w najgłupsze i najbardziej absurdalne miejsce we wszechświecie! - powiedziałam skacząc i gestykulując co robię raczej rzadko
- To znaczy? - spytał, ale ledwo to usłyszałam bo już byłam po drugiej stronie portalu który stworzyłam. Wychyliłam tylko łep z powrotem do Kill' a 
- Idziesz? - spytałam a on nie miał nawetr czasu odpowiedzieć bo złapałam go za łapę i wciągnęłam przez portal. Nie widzieliśmy zbyt dużo bo było ciemno, ale gdzie nie gdzie świeciły małe światełka. Kill' a praktycznie nie było widać ale na szczęście mam doskonały wzrok. Popędziłam przed siebie, a Kill  ruszył za mną. Dobiegliśmy, ale żeby Kill cokolwiek zobaczył trzeba było rozpalić światła, na szczęście wiem jak to zrobić. Popędziłam do włącznika, a basior cały czas trzymał się blisko mnie. Włączyłam światła, a naszym oczom ukazało się to:
 

- Witam w WESOŁYM MIASTECZKU!

< Kill? Jesteśmy aktualnie w miejscu zamieszkałym przez ludzi xD tak na marginesie ;) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy