poniedziałek, 6 stycznia 2014

Od Shervany cd historii Emergeda

- Co Ty mu zrobiłeś?! - krzyknęłam wściekła.
- Nie przerywaj to opowiem. - syknął.
Zdenerwowana, z impetem siadłam na zadku demonstrując mu, że czekam na jego opowieść. Uśmiechnął się:
- Pewna Wyrocznia stwierdziła kiedyś, że na świecie pojawi się ktoś, kto ma moc, która pozwoli mu władać wszystkimi światami. Że może to zrobić wilk, który urodził się w Jaskinii Zmarłych. Wszyscy zaczęli się od niej trzymać z daleka, strzec jej i wszystko, by do tego nie dopuścić. Jednak przepowiednia to przepowiednia - stało się. Moja matka czując niewyobrażalny ból, zabiła strażników i dostała się tam, kryjąc jednocześnie przed Aniołami. Po czym urodziła.
- Skąd wiesz, że to Ty, a nie ktoś inny? - odezwał się Emerged.
- Słuchaj dalej. Matka wychowywała mnie...
W tym momencie "wyłączyłam się". Starałam się skupić na więzach basiora i co z nimi zrobić. Stworzyłam malutką Kulę Ognia za jego plecami, tak, by nie dostrzegł tego Naix i spróbowałam je przepalić. Emerged spojrzał na mnie przerażony, ale po moim niedostrzegalnym skinięciu pyskiem, znów skupił się na Demonie jakby nigdy nic.
~ Ogień nie działa. ~ zagadałam do niego w myślach.
~ Ja też nic nie moge zrobić. Więzy blokują moją Magię.
Mam jeszcze jedną szansę. Ostatnią. Mogę wyczarować coś z innego wymiaru, co mogłby przeciąć jego "kajdany". Skupiłam się na nowej Mocy. Za basiorem pojawił się kwiatek.
- Cholera.- mruknęłam.
- Mówiłaś coś? - spytał Naix z krwiożerczym uśmiechem.
- Nie, nie. Słucham Twojej opowieści. - odpowiedziałam szybko, grając przerażoną.
- To dobrze. - powiedział, zadowolony z mojego "respektu" i wrócił do opowiadania.
Znów spróbowałam. Tym razem wyczarowałam coś podobnego do noża z zębkami i spróbowałam przeciąć nim łańcuchy. Udało się! Ostrożnie zdjęłam wszystkie po czym zwróciłam się do Emergeda:
~ Jesteś wolny. Atakujemy?
~ Z chęcią odegram się na nim. - posłał mi w myślach uśmiech.
I po kilku chwilach Naix leżał na ziemi spętany.
- O czym on gadał? - spytałam. - Zbyt się na tym nie skupiałam.
- Mówił coś o wilkach, które mogą mu przeszkodzić i...

< Emerged? Ja tam się zmieniłam, bo mi zdjęcie przestało działać XD >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy