poniedziałek, 23 czerwca 2014

Powracamy do świata żywych!

Witam, witam! :D

Z okazji tego, że nadchodzą wakacje, a mi nieco energii wróciło [choć nie czasu] to wataha zostaje odwieszona [czy jak to tam się zwie xD].

Na wstępie pragnę poinformować, że tym razem się nie cackałam.
Wyrzuciłam sporo osób, jeśli ktoś sądzi, że niesłusznie to proszę pisać, ale już mówię, że kierowałam się:
- ostatnią wizytą na Howrse - w końcu to jest nasz główny kontakt, a pewna osoba była 107 dni temu ostatnio,
- chęcią do pisania opowiadań - chęcią, ilością i ogółem opowiadaniami,
- długością czasu jaką u nas jest - rozumiem, że niektórzy mogli nagle wyjechać lub coś, a nie poinformowali. Poza tym trudno mi wyrzucić kogoś kto długo u nas jest.



Cieszą mnie słowa, jak ktoś wypowiada się, że zależy mu na funkcjonowaniu tej watahy, a takie usłyszałam od pewnej osoby i to mnie natchnęło.
Postaram się wprowadzić nieco nowości, ale to niedługo, niedługo :3
Na razie na wataszce znów można pisać, a ciekawe rzeczy już za kilka dni.
Mogę zdradzić jedynie tyle, że reklama jest, grafika właśnie kombinuje, będzie konkurs na admina, a pomysły powoli rodzą się w mojej głowie.

Pozdrawiam,
Shervana

1 komentarz:

Obserwatorzy