czwartek, 26 czerwca 2014

Od Kill'a cd historii Ines

Mimowolnie powoli przekrzywiałem głowę w prawo. Zawsze robiłem tak, kiedy próbowałem coś zrozumieć i nigdy nawet o tym nie wiedziałem. Kiedy Ines skończyła swój monolog, ja pokręciłem przecząco głową.
- Nie rozumiem. - powiedziałem - Za bardzo to poplątane.
- Może prościej. - westchnęła zrezygnowana Margaret - Jak jest noc to rządzi Ines, a jak jest dzień, to rządzi Rakta. A za niedługo będzie taka niezwykła noc i wtedy Ines będzie mieć super moce.
Podskoczyłem z radości i uśmiechnąłem się szeroko. 
- Wszystko jasne! - zawołałem - Załatwimy orki w tę super nom z super mocami Ines!
Ines przewróciła oczami za śmiechem, a ja wykrzywiłem pysk w podkówkę i usiadłem ponownie na ziemi.
- Ale ja potrzebuję mieć swojego kotecka, bo nie ma mnie kto przytulać. - powiedziałem smutno

<Ines? Smutam bo nie chcesz być moim koteckiem :c>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy