czwartek, 26 czerwca 2014

Od Ines cd historii Kill' a

Lekko odtrąciłam jego łapkę i zrobiłam obrażoną minkę
- Aaau... - zaśmiał się basior
- Nie nazywaj mnie tak... Z resztą umiem o siebie zadbać w przeciwieństwie do ciebie - burknęłam - no dobra musimy mieć plan.... Jakieś propozycje?
- O o o! Ja wiem! - krzyknął Kill, a my popatrzyłyśmy na niego z lekkim niedowierzeniem
- No proszę... Słuchamy - Zaśmiała się Margaret
- Przebierzmy się za ninje i zaatakujmy ich z zaskoczenia!- popatrzyłyśmy na niego jak na debila
- Po pierwsze... Skąd weźmiesz kostium ninja! A po drugie... myślisz że jak się przebierzesz za ninja to od razu załatwisz cały zamek potworów!! - odparła Margaret
- Noo.. nie - powiedział Kill śmiejąc się
- Ee... Może tak jakieś bardziej realne pomysły? - powiedziałm patrząc na Margaret
- No... może poczekamy do nocy Loanil... Wtedy twoja moc będzie ogromna i przejmiesz zamek... - powiedziała Margaret
- To nie jest głupia myśl... Czyli co stary plan dalej aktualny?
- Ej... A tak w ogóle to co to za noc? O co chodzi? - odezwał się Kill
- No tak... Zapomniałam że jesteś nie tutejszy - zaśmiała się Margaret
- Dobra... Wytłumaczę ci - uśmiechnęłam się do basiora - Ja jestem częścią Loawy która ty symbolizuje dobro, a mój brat Rakta jest częścią Noawy symbolizującej zło. Nocą a szczególnie podczas pełni moja moc jest silniejsza a Rakty podczas dnia a najbardziej przy wschodzie słońca. W noc Loanil oba księżyce tej planety są w pełni co daje mi dwa razy większa moc niż podczas normalnej pełni. Rozumiesz już?

<Kill? Nie xd Ona nie lubi być twoim koteckiem ;) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy