piątek, 30 sierpnia 2013

Koniec konkursu!

Przykro mi, że tak krótko trwało i większość wilków pewnie nie wiedziało o tym, ale dostałam dwa zgłoszenia od zaufanych osób:

- Embersit:

1. Wchodzę na bloga raz bądź kilka razy dziennie.
2. Umiem obsługiwać Blogspota.
3. Umiem poprawić prawie każdy błąd, nauczycielka od Polaka nas nieźle do tego przyciska XD.
4. Sama mam kilka blogów .
5. Pomagam jako autor na Watasze Wilków z Grecji (Lune).
6. Jestem drugim adminem na Wataszce Trzynastej Nocy.

- Wasko, Alex, Gine:

1.Będę wchodzić na stronę watahy w weekendy rano, a w dni szkole popołudniu i wieczorem (tak jak napisałaś na blogu)
2.Miałam już dwa blogi i pomagałam Ci ze starą watahą, więc umiem dodawać posty i inne rzeczy związane z watahą
3.Znam się na orografii, interpunkcji i błędach językowych ( to zasługa mojej polonistki ).
4.Jestem osobą uczciwą i nie zamierzam kraść watahy.
5.Jeżeli nie będzie mnie to poinformuję Cię na Howrse i napiszę na blogu, że mnie nie będzie.

Ogłaszam, że przyjmuje obie propozycje :D
Znam te osoby i im ufam, więc...

WITAM NOWYCH AUTORÓW! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy