piątek, 30 sierpnia 2013

Shervana ma zaciesz! :D

Witam, witam gorąco :3 < choć na dworze zimno >

1. Czwarty dzień z życia watahy i 1000 wyświetleń z Polski :3
Zajrzałam tak z ciekawości do statystyk i to mi wyskoczyło:

WpisLiczba wyświetleń
Polska
1000
Niemcy
55
Stany Zjednoczone
15
Rosja
3
Serbia
1

2. Podejrzane Niemcy się tu kręcą...
< chcą nas zaatakować, używając do tego Marsjanów, którzy są na ich usługach!
Strzeżcie się, alebowiem nadchodzi kres waszych dni XD >

3. Za dużo filmów z słowem "Marsjanin" w tytule ._.

4. Wierszyk <3

Poszła wilczyca
do swego szyca
Czyli amatora
od traktora
Wsiadła do niego
i nazwała Diego XD

5. Takie cuś, jak chcecie więcej moich odpałów piszcie w komentarzach XD < choć wątpie XD >

Od Safiry00 do Lamy

- Lamo? - zapytałam.
- Mhm? - odpowiedziała, przeżuwając trawe.
- Mogę Ci dać dobry humorek? - po czym dodałam jak małe dziecko. - Plose, plose, plose.
Lama chwile się wahała, ale po moich "ślicznych" oczkach zgodziła się, a ja...

Część dalsza nastąpi XD

PS. Prawdopodobnie coś ciekawego dam z okazji 1000 Polaczków <3

Wasza Porypana Samica Alpha
Shervana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy