piątek, 30 sierpnia 2013

Takie tam

Dobra, postaram się jak najkrócej:

1. Jako, że mam zawaloną pocztę < dziś miałam 53 wiadomości < narazie>, a wczoraj 56 ogólnie ._. >, problemy z netem i okropną przyszłość tzn. szkoła, to ogłaszam konkurs na autora watahy! < nie będzie adminów, bo już raz miałam przez to problemy >
Jakie wymagania?
- wchodzić co najmniej raz rano < w weekendy >, popołudniu i wieczorem < w szkolne dni >,
- umieć obsługiwać blogspota < dodawać posty >,
- umieć poprawiać opowiadania < przecinki, ortografia i takie tam, ale w tym mogę pomóc >,
- resztę wymyślicie sami, by mnie przekonać ;)

Zgłaszać się do mnie na pocztę - Safira00

2. Piszcie w komentarzach, lub na chacie jakie chcecie nowości, bardzo chętnie coś dodam narazie nie mam za bardzo czasu i ledwo nadążam z dodawaniem opo, ale postaram się, obiecuje ;P

3. Muzyka! Nie czepiajcie się miałam ochotę na Hakuna Matata XD Możecie sobie zatrzymać i nie słuchać. < ostrzegam, że czasami będą dziwne piosenki na blogu XD >

4. Towarzysze! Dużo osób, by chciało, więc powiem jak je zdobyć:
- sklep
- wyprawy, które będą niedługo czynne.

5. Otwarcie wypraw planuje za kilka dni < zapewne w niedziele >.

Wasza Kochana Samica Alpha
Shervana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy