piątek, 30 sierpnia 2013

Od Alex'a cd historii Shi

Po słowach Ifus, znaczy Shi było mi jeszcze bardziej przykro. Rozmyślałem nad tym dlaczego może być tak bardzo ryzykowny. Dlaczego miałbym się nie poświęcić dla mojej ukochanej. Przecież dawniej tworzyliśmy cudowną rodzinę. Te wszystkie cudowne chwile jakie razem przeżyliśmy. Romantyczne kolacje w pełni księżyca, namiętne pocałunki o zachodzie słońca, radosne kąpiele w jeziorze, te wspaniałe spacery po lesie. Czemu w jeden moment, w jedną chwilę, a nawet w jedną sekundę miałem to wszystko stracić? Była Ifus, nagle jeden pstryczek i jej już nie ma został po niej tylko duch. Postanowiłem o to wszystko walczyć, nie poddawać się na starcie.
- Dlaczego jest takie ryzykowny i dla kogo? - zapytałem po dłuższej chwili ciszy.
< Shi, dokończysz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy