sobota, 5 lipca 2014

Od Strażniczki cd historii Hind Gaaf Lok'a

Oczywiście, że ciągłe stanie w jednym miejscu mnie nudziło, ale to właśnie było moim obowiązkiem. Otrząsnęłam głowę w opamiętaniu i wypinając dumnie pierś powiedziałam:
- Nie. Jestem Strażnikiem i moim zadaniem jest pilnować tego źródełka. Jest niezwykłe. To zadanie nie może się znudzić.- mój głos był stanowczy. To zadanie napawało mnie dumą od wielu, wielu lat. Zostałam wybrana i to był dla mnie wielki zaszczyt. Spojrzałam na wilka nieco surowym wzrokiem, co najwyraźniej zbiło go z tropu.
- Ale przed chwilą...- zaczął, lecz nie dałam mu skończyć.
- Być może te wszystkie lata trochę mnie zmiękczyły.- powiedziałam czując wstyd. Nie wolno mi się złamać.- A teraz wybacz, ale muszę wracać.
Odwróciłam się i zniknęłam w zaroślach otaczających zatokę. Usłyszałam za sobą głośne wołanie.
- Zaczekaj!- krzyczał Hind.- Odprowadzę cię!
Chwilę potem był już przy mnie.
Droga powrotna mijała nam w nieco grobowej atmosferze. Kiedy dotarliśmy wreszcie do źródła, wilk grzecznie.
- Hind?- mruknęłam nieśmiało, kiedy odchodził.- Wpadniesz jutro? Samej mi się tu trochę... Nudzi.
Wilk uśmiechnął się tylko i zniknął w lesie.

<Hind? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy