sobota, 5 lipca 2014

Od Hind Gaaff Lok C.D. Historii Sash'y

Dzisiaj wstałem dosyć wcześniej od innych wilków rozejrzałem się w około siebie i wyszedłem ze swej jaskini. Wziąłem głęboki wdech świeżego powietrza, a na mym pysku gościł przyjazny, ciepły i miły uśmiech jak zawsze. Poranna rosa ładnie osiadła na roślinkach jak i drzewach, postanowiłem ruszyć przed siebie, a dokładnie to z planem i zamiarem zwiedzenia dziś granic watahy bo akurat ostatnio bardzo zaczęły mnie ciekawić. Ruszyłem idąc specjalną dróżką wydeptaną przez jak by to nawet ująć moich braci, fakt nie jesteśmy z jednej krwi, ale jak by rodziną jednak już tak. Mijałem drzewo za drzewem, ptaszki ćwierkotały na koronach drzew ja przysłuchiwałem się im...całemu otoczeniu, szelestu koron drzew, które były wprawiane w ruch przez wiatr. Po około dziesięciu minutach marszu dotarłem na granice i właśnie coś wyczułem interesującego był to dosyć mocny zapach, lecz zniknął nagle i tu zrodziło się moje pytanie. Kto i jak? Rozejrzałem się uważnie w około siebie i w tym czasie kiedy wilczyca w postaci ducha podgryzała mnie i machała mi przed oczyma swą łapką ja jej nie wyczułem choć duchy umiem wyczuć, ale akurat jej nie i to bardzo mnie zaintrygowało. Ale kiedy znów poczułem to coś odwróciłem sie i ujrzałem wilczycę. Zrobiłem krok w tył. Dziwne było też to z mojej strony nigdy nie powarkiwałem na kogoś nawet na innego przybysza z dzikich terenów, lecz kiedy usłyszał, że wilczyca szuka jakiejś watahy od razu przyjaźnie się uśmiechnąłem ku niej wraz z ciepłym i miłym wyrazem pyska.

-Ohh...wybacz, że tak warknąłem...Ja jestem Hind Gaaff Lok, ale mów mi po prostu Hind będzie łatwiej. - Powiedziałem z uśmiechem. - I tak znam watahę. Właśnie wkraczasz na tereny watahy Black Night. - Powiedziałem do niej z entuzjazmem, lecz coś od niej wyczuwałem jakąś silną energię i dosyć mocno mnie to zirytowało.
-Hmm...kim jesteś, że tak się spytam? Wyczuwam w tobie coś innego...


Sasha ^^

1 komentarz:

  1. Powinno być "Od Hind Gaaff Lok'a cd historii Sash'y" ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy