sobota, 5 lipca 2014

Od Sasha.

-No to szukamy watahy, powiedziałam sama do siebie. A po tych słowach zaczęłam szukać. Minęło kilka godzin zanim w ogóle coś wywęszyłam. To.. Był zapach.. DUCHA! Tak w końcu ktoś taki jak ja! Zaczęłam skakać z radości jak poczułam że duch się przemieszcza wiec żeby mi było lżej to też się zmieniłam w ducha. Po kilku sekundach zobaczyłam go to był basior. Znaczy przypominał basiora nie jestem pewna.. Ale podeszłam bliżej i próbowałam się z nim skontaktować ale nic. Maczałam mu przed oczami, próbowałam klepać albo ugryźć i nic.. Ale jak się zmieniłam zpowrotem w wilka to zwrucil na mnie uwagę. "No w końcu" pomyślałam i wywinęłam oczami. -Kim jesteś?! Za warczą wilk. -Sasha i znasz jakaś watahę i kim TY jesteś?

<Ktosiu? Albo duchu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy