poniedziałek, 21 lipca 2014

Od Wild'a cd historii Faas Vokun

- Ro! - krzyknąłem
Byłem szczęśliwy, że ją widzę. Nie chciałem dopuszczać do siebie myśli, że jest tylko duchem. Jednak coraz bardziej mnie bolało, że nie mogę jej nawet przytulić.
- Jak to się stało, Ro? Że zginęłaś.... - zapytałem cicho
- Nie poradziłam sobie w lesie, Wild. Byłam na skraju wyczerpania kiedy dopadła mnie puma. Byłam za słaba aby walczyć. Ale wszystko będzie dobrze, jestem pewna że wszystko będzie dobrze. Spotkałam boginię, Wild. - cicho westchnęła
Nagle znikąd pojawiła się dziwna postać i zabrała Roulette. Czarny dym przysłonił wszystko. Moja siostra przepadła.
- Co się z nią stało? - zapytałem
- Czas się skończył, nie dali mi nawet jej odprowadzić. - odparł wilk
Westchnąłem.
- I co teraz? Nie mam już nikogo, nie wiem nawet co w życiu robić. - zerknąłem na wilka - Dziękuję za pomoc, gdyby nie ty pewnie pałętałbym się jeszcze po tym świecie szukając tego, czego już nie ma następne lata.

<Faas? Jakoś brak pomysłów ... >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy