poniedziałek, 23 września 2013

Od Rosie cd historii Raven'a

Wtedy krzyknęłam:
- Nie!
Raven zatrzymał smoka. 
- Czemu? - spytał. 
- Bo... Bo czuję, że stanie się coś... Po prostu kobieca intuicja.
- Ech, te wadery - mruknął pod nosem Raven. 
Nastąpiła chwila ciszy. Czas jakby zatrzymał się w miejscu. 
- Ale... - zaczął Raven. Przerwał, gdy zobaczył, że kobieta zmieniła się w wilka: 

- Teraz mamy z nią równe szanse - szepnęłam Ravenowi. 
Raven skoczyła na nią. Zaczęła się walka. 
Nie wiedziałam co mam zrobić. 
 - Uciekaj! - powiedział mi w myślach Raven. 
Nie byłam zdolna do tego. Nie zostawiłabym Raven'a nawet gdyby to skończyło się moją śmiercią. 
Po chwili widząc, że Raven słabnie, rzuciłam się w wir walki. 
Walka skończyła się śmiercią wadery. 
Raven był ciężko ranny, ja miałam tylko kilka płytkich ran. 
- Raven, wszystko dobrze? - spytałam z płaczem. 

< Raven? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy