piątek, 27 września 2013

Od Kinaj do Alice

Ech... No dobra... W skrócie to nudziło mi się xD więc postanowiłem się przejść ale po godzinie bezsensownego łażenia stwierdziłem iż dalej się nudzę i no ten tego stworzyłem portal (nie zastanawiałem  się dokąd) przeniosło mnie do krainy jakiś różowych króliczków... Pokręciłęm się tam chwile i napotkałem stadko króliczków więc wyciąłem im mały żart... one się wkurzyły i zaczęły mnie gonić... Jak sie potem okazało to nie były zwykłe króliki tylko króliki wampiry... zacząłem uciekać i stworzyłem portal powrotny do domu ale zanim portal się zamknął króliki zdążyły przejść... Goniły mnie przez dłuższy czas ale włączyłem "super szybkość" i zostawiłem je w tyle... zwolniłem, a na drodze stałą wadera...
- Wiej!! - krzyknąłem z daleka...
- Co?! - odpowiedziała wadera
- Uciekaj! -krzyknąłem ponownie i dobiegłem do wadery, ta obejrzała się, zobaczyła króliki wampiry i zaczęła biec za mną...

< Alice? Co dalej xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy