poniedziałek, 23 września 2013

Od Raquel'a cd historii Kill'a

...Legowisko owej smoczycy. Powoli tam wszedłem, po czym zauważyłem w środku otchłań. Kill popchnął mnie, abym tam wpadł, lecz nie uwzględnił, że potrafię latać. Kiedy on myślał, że spadłem zmieniłem się w cień i zaszedłem go od tyłu, po czym zaczął tam wpadać.
-Ratunkuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Raquel! Ratuj!
Leciałem sobie obok niego ziewając. Otchłań nie była całkowicie ciemna. Widziałem przerażony pysk Kill'a.
-Raquel, proszę, złap mnie, złap mnie, złap mnie!!-wrzeszczał spanikowany Kill. Gdy już miał upaść na dno otchłani, złapałem go. Kill wyglądał, jakby zaraz miał umrzeć ze strachu. Nagle drogę którą dostaliśmy się na dno, przesłonił ogromny głaz. Kill zauważył jedyną drogę ucieczki z tego miejsca. Mały tunel z boku. Postanowiliśmy tam wejść.

<Kill?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy