wtorek, 11 lutego 2014

Od Eris cd historii Ran'a

Jakoś się sprawy potoczyły że straciłam Noish z pola widzenia. Postanowiłam jej poszukać, wyczuwałam w pobliżu inne wilki ale jakoś nie zwracałam na to uwagi. Jednak wreszcie znalazłam waderę i zaproponowała mi bym pomogła w polowaniu. Ruszyłam znaleźć jakiegoś jelenia, wreszcie moim oczom ukazał się dorodny osobnik z bogatym porożem. Od razu przystąpiłam do ataku, strasznie było to meczące bo jeleń nie chciał dać się zabić, nawet mu się nie dziwię. Wreszcie powaliłam go i usłyszałam jakieś dźwięki w krzakach, poszłam sprawdzić. Jednak gdy wróciłam nad jeleniem stała wadera z jakimś basiorem.
- Hej, zobaczcie jaką sztukę powaliłam. A tak poza tym jestem Eris, a ty?- spojrzałam na basiora.

< Ran? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy