niedziela, 16 lutego 2014

Od Ines cd historii Kill' a

Pfff... Co on sobie wyobraża?! Oszalał do reszty? Jeżeli twierdzi że Rakta zdziwi się na widok 2 wilków i się przestrasz to jest w wielkim błędzie! Rakta jest świetnym strategiem i nie ma szans żeby coś go zdziwiło... Jak już to Kill sie zdziwi jak zobaczy że Rakta przybył z całą armią! Ale co ja gadam? Przecież on nic nie zobaczy bo nigdzie nie idzie!
- Po pierwsze wcale się nie zdziwi na widok 2 wilków bo ty nigdzie nie idziesz!- powiedziałam wkurzona i nie zapominałam o tym że trzeba być ostrożnym i zachowywać się cicho... Po Raktcie można się spodziewać wszystkiego. Wcale bym się nie zdziwiła gdyby jakiś  z jego sługusów nas podsłuchiwał... Ochłonęłam i kontynuowałam - Po drugie znając Rakte, jest gotowy na moją obecność i przybędzie do Niter' u z całą armią... Dla niego to nie problem... W końcu włada tym światem - powiedziałam zirytowana

< Kill? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy