środa, 12 lutego 2014

Od Clary cd historii Vuko

- Czemu nie. - kiwam głową. Wilk wychodzi z wody otrzepując się przy okazji chlapie mnie. - No wiesz ! - warczę także się otrzepując.
- Oj tam. I tak powinienem za karę cie także wrzucić do jeziorka. - śmieję się wyszczerzając zęby.
- Ani mi się waż.- mamrocze. - Ja zrobiłam to z czystych środków bezpieczeństwa mojego zdrowia jak i twojego.
- O weź. - przewraca oczami. A ja chichoczę pod nosem.
- Co ? - unoszę brew. Na jego pysk powraca uśmiech.
- To ! - wykonuję szybki ruch wypychając mnie do jeziora , wynurzam się i zaczynam śmiać.
- No dzięki. - nadal się śmieję on także. Wzdycham i wychodzę z wody. Znowu się otrzepuję. - Dobra to gdzie idziemy ? Tylko ma być ciekawie , nienawidzę się nudzić.
Wilk się zamyślił.

< Vuko ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy