czwartek, 6 lutego 2014

Od Eris

Od niedawna zamieszkuję tutejsze tereny. Dlaczego? Jestem zmęczona podróżą, jestem pewna że dalej nie mogę uciec przed śnieżnymi putniami Arktyki. Jednak tutaj jest mi dobrze, poznałam bardzo miłą Alfę, która nie interesowała się moją przeszłością i nie nalegała bym jej coś zdradziła. Nawet zostałam Przywódcą Wojowników idealna posada dla mnie. Tak uważam i mam zamiar dać z siebie 100%. Sama obeszłam sporą część terenów watahy. Oczywiście znalazłam sobie tymczasową norę do spania. Czasami widziałam przechodzące wilki jednak nie wiedziałam co mam zrobić, w ostateczności chowałam się.
- Czemu się chowasz? - usłyszałam głos za sobą, spanikowana przełknęłam ślinę, zostałam wykryta.
- Nic, tylko nikogo tutaj nie znam...

< Ktoś? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy