poniedziałek, 25 listopada 2013

Od Rosie cd historii Raven'a

- Musisz to szybko ogarnąć. Zresztą jest normalnie, przynajmniej dla mnie - powiedziałam.
Gdy Raven się przyzwyczaił, zaczęliśmy wołać w kółko:
- Andrutsej! Andrutsej!
Ale nie dawało to pożądanego efektu. Poszliśmy więc dalej. Po godzinie łażenia zobaczyliśmy jednorożca, który miał Andrut zamiast rogu.
- Witam - powiedział.
- Czy można mnie uleczyć? - spytałam.
- Jak najbardziej.
Jednorożec podszedł do mnie i dotknął mnie rogiem. Wtedy odzyskałam normalny wygląd, ale tak jak basior nie mogłam widzieć wszystkiego normalnie.
- Pułapka - mruknęłam.
- Głodny się robię - powiedział jednorożec - Zastanawiam się jeszcze, kogo pierwszego zjeść.
Popatrzyliśmy po sobie z przerażeniem. Dostrzegłam jednak błysk w oku Raven'a.

< Raven? Jaki masz plan? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy