wtorek, 19 listopada 2013

No, dobra!

HeJkA!

1. Wracają mi wszelkie chęci do robienia czegokolwiek, więc niedługo będzie ciekawiej ;3
Ogólnie będę bardziej aktywna w szkole poprawię kilka rzeczy i będzie git, na wywiadówce nie zginęłam, a mama jest w miarę zadowolona, więc... :D

2. Co zamierzam?
- pisać więcej opo,
- pospamować do Was,
- ukończyć konkursy < jak zdąże będzie to w tym poście >,
- dodać nowy konkurs,
- zaaktualizować podstrony,
- zadać Wam kilka pytań < nie bójcie się ;3 >.

3. Co od Was oczekuje:
- większej aktywności,
- pomysłów < Em podał ostatnio >,
- gadania,
- poinformowania mnie czy mam płacić Wam jako CR czy rzeczy z watahy,
- usunięcia < tymczasowo > imion z prezentacjii.

4. Rysunkowy konkurs!

Pierwsze miejsce - Isabelle.
Nagroda - CR czy watahowe?

Drugie miejsce - Kimiko/Kinaj/Ines.
Nagroda - Który wilk? CR czy watahowe?

Trzecie miejsce - Rose/Blood.
Nagroda - Który wilk? CR czy watahowe?

5. Nowy temat na rysunkowym konkursie - wymarzony towarzysz!

6. Ankieta!

Zdumiało mnie, ale niech będzie jak chcecie.
Od dziś mogę Wam płacić również w CR, tylko napiszcie co wolicie - wataha czy Czarny Rynek?


Wasza Samica Alpha
Shervana

1 komentarz:

Obserwatorzy