niedziela, 20 kwietnia 2014

Od Sierry cd historii Night Howl'a

- W takim razie ok! - powiedziałam.
- Świetnie, to w drogę! - powiedział Howl.
- Nic świetnie, nic ok! - krzyknęła Magic. Po czym dodała zwracając się do Howl'a: - Czy ktoś pytał o zdanie mnie?
Na co on odpowiedział:
- Najmłodsza z grupy, więc słucha starszych. - z wielką łaską Magic chwyciła mnie z drugiej strony i wystartowali. Widziałam krajobrazy, których w życiu nie widziałam. Zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby mieć skrzydła. Słyszałam o różnych eliksirach, które mogą mi je dać, ale nie wiem sama, coś mnie powstrzymuje, żeby spróbować... Gdy skończyliśmy lot wróciliśmy do jaskiń, a Magic nie odzywała się do mnie przez całą drogę. Mam nadzieję, że nie zrobiłam czegoś co ją skrzywdziło.



< Magic, co jest? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy