wtorek, 22 kwietnia 2014

Od Electry cd historii Kill'a

- Tak. - uśmiechnęłam się, ale to nie ukryło moich rumieńców, które pojawiły się na policzkach. Tym razem ja zjechałam pierwsza, a od razu za mną Kill. Śmialiśmy się długo, po czym zdecydowaliśmy się udać nad Zatokę Naine'ta. Kiedy już przedarliśmy się przez spory kawałek lasu, który dzielił nas od owego miejsca to niemal natychmiast weszliśmy do wody, gdzie chlapnęłam na basiora.
- Ej! - krzyknął, udając oburzonego i mi oddał.
Zaśmiałam się i wyszło, że chlapaliśmy się tak przez prawie piętnaście minut. Dopiero potem, lekko zdyszani - wyszliśmy z wody, gdzie się wysuszyłam i ulokowałam na kamieniu, oglądając cudowny zachód słońca.
- Ale tutaj pięknie... - szepnęłam cicho, jakby sama do siebie, a Kill usiadł obok i też oglądał zachód.

< Kill? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy