piątek, 25 kwietnia 2014

Od Ines cd historii Kill' a

Kiedy basior opóścił moja komnatę postanowiłam że położę sie spać.

***

Obudziły mnie promienie słońca wlatujące przez okno.Do mojej komnaty wszedł służący i podał mi kawę
- Masz jeszcze cos dla mnie?
- Ech... Pani... Ten Kill...
- Co z nim - zapytałam zaniepokojona
- On był wczoraj u jednego z więźniów
- U kogo?!
- U... Ainestelli - odpowiedział trochę zmieszany.
- Skąd to wiesz
- Z nagrań...
- Pokaż mi je! - Ork zaprowadził mnie do sali pełnej monitorów i tego typu sprzętów. Na jednym z nich wyświetliła się wczorajsza rozmowa Kill' a i Ines. Obejrzałam cały materiał i stałam oszołomiona.
- Pani... Moge coś dla ciebie zrobić?
- Tak! Przyślij do mnie Kill' a! Będę w pokoju 1658! - warknęłam do Orka i udałam się do komnaty. Było to dość małe pomieszczenie wykonane z grubych cegieł. W oknach były kraty a całe pomieszczenie było wypełnione ciemnością. W prawym rogu komnaty leżał duży głaz z kajdanami. Dawniej przykuwało  się zbrodniarza do kamienia kajdanami (tak że był rozciągnięty we wszystkie strony) i biczowało się go. Po 5 minutach usłyszałam pukanie do drzwi.
- Proszę! - krzyknęłam aby osoba stojąca po drugiej stronie mnie usłyszała. Nie dałam po sobię poznać że jestem zła. Do pomieszczenia wkroczył Kill. - Zamknij drzwi - poprosiłam
- Szukałaś mnie? - spytał zamykając drzwi
- Tak... Mam do ciebie sprawę...
- Jaką? - zdziwił się
- Nie posłuchałeś mnie...
- Kiedy?
- Kiedy poszedłeś porozmawiać z Ines! - zaczęliśmy kryczeć
- Skąd o tym wiesz?!
- Nie wpadłe na to że tu są kamery?!
- O co ci chodzi?!
- O to że zszedłeś do podziemi... Pozatym okłamałes mnie!
- Nie prawda! Kiedy?
- Cały czas to robisz! Myślisz że nie widze jak kłamiesz podrywając mnie?! Że ja nie widze togo jak patrzysz na Ines! Nawet na tym zasranym nagraniu to widać! Troszczysz się o nią bardziej niż o mnie! - krzyczałam przywierając basiora do kamienia stojącego w rogu
- Ale ja...
- Przestań kłamać!- 2 ruchami przykłuła wszystkie kończyny Kill' a do skały. - A teraz wybieraj! Ja czy ona!



<Kill? Ale masz przekichane XD Teraz... Czego nie zrobisz i tak będzie źle ;) A tak wgl to to jest to pierwsze xD okazalo sie że na bloggerze się zapisało xD a ja juz nowe napisałam -,- ale to jest lepsze :3 >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy