niedziela, 20 kwietnia 2014

Od Magic cd historii Sierry

Nie gadałam z Sierrą całą podróż do domu.
- Dobra, Magic co jest? - zapytała zastawiając mi drogę do jaskini.
- Wiesz... ty i Howl to prawdopodobnie będzie... para,... a ja nikogo nie mam... i... - jąkałam się i robiłam przerwy.
- Mówiłaś, że ktoś wpadł Ci w oko. - Sierra wpuściła mnie do jaskini.
- No tak,... ale my właściwie... no... nie rozmawiamy. - wreszcie to powiedziałam! Ja to niezbyt mam ochotę gadać o uczuciach i tych sprawach no, ale cóż trzeba było w końcu to powiedzieć!
- O, którym mowa? - Sierra nigdy nie daje za wygraną.
- Nieważne. - odpowiedziałam zimno i nieprzyjaźnie po czym wyszłam na łowy. Szłam tak sobie i mówiłam pod nosem przemądrzałe cytaty Sierry, gdy nagle na kogoś wpadłam. To był... Irio... ,,O wilku mowa" pomyślałam.
- Nic Ci nie jest? - pomógł mi wstać.
- Nie patrzyłem gdzie idę. - tłumaczył się.
- Nie. nic się nie stało. Bujałam w obłokach, to moja wina. - powiedziałam, po czym każdy poszedł w swoją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy