czwartek, 13 listopada 2014

Wiadomość od Shervany.

Witam wszystkie nasze wilczki. O to małe info dnia, które mam wam przekazać od naszej alfy Shervany ;) 


1)Z góry was przeprasza, że tak późno odpowiada na wasze zapytania konkursowe i nagrody konkursowe niebawem zostaną odpowiednio rozdzielone przeze mnie za cukierki. Wedle tego jak to otrzymano na PW.
1 miejsce - Zestaw Hery
2 miejsce - Pięta Achillesa
3 miejsce- Woda Młodości
2)Nagrody, które wypisała powyżej i to, że będą oddawane po kolei jak tylko będzie miała "wymiany" nwm o co chodzi :P może wy wiecie heh.
3)Nikt nie wziął udziału w konkursie z rysunkami, więc tutaj nie ma o czym mówić.
4) Ma ostatnio bardzo mało czasu i będzie bardzo sporadycznie się pokazywać teraz. Z góry was wszystkich przeprasza za zaistniałe problemy.


Małe info ode mnie. Jeżeli chodzi o moje opowiadania to niestety trochę będę zwlekał z odpisem, gdyż chwilowo nie mam kiedy. Jak uda mi się coś znaleźć to odpiszę na opo w takiej kolejności.
Ivy - parę dni już czeka na odp.
Aiy
Lett


Pozdrawiamy
VinylowySmok i Administracja
Wataha Black Night

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy